menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Vinyan (regio 1, Engelse subs)

zoeken in:
Reinbo
ontvangen

Reinbo
gister op de bus

Ontvangen.

Lui (crew)
Ben erg benieuwd naar deze film!

- Madecineman
- Pastichio Rocker
- XfofaXX
- Montorsi
- Lui

Onderweg naar Madecineman

Madecineman (moderator)
Binnen gekomen.

Lui (crew)
Ik haal mezelf van de lijst af, ik ben van plan later deze maand de DVD te kopen!

- Madecineman
- Pastichio Rocker
- XfofaXX
- Montorsi

Madecineman (moderator)
Film zit al vanaf maandag in mijn tas maar het is iedere keer nogal laat geworden op m'n werk deze week... Morgen koopavond dus dan moet ik een nog geopend postkantoor kunnen vinden.

Pastichio Rocker
Heb je mijn adres dan?

Madecineman (moderator)
Nee sorry, er waren nog wat onzekere factoren zeg maar in jouw deelname aan de pakketservice. Heb hem naar XfofaXX gestuurd.

Madecineman (moderator)
Is deze inmiddels al aangekomen?

Pastichio Rocker
Weer een film zoek?

kappeuter (crew)
PM naar XfofaXX.
Hij meld wel vaker niet tijdig de ontvangst van een dvd. Ik heb een waarschuwing gestuurd.

Pastichio Rocker
Al terecht? Ik zou 'm toch graag na Montorsi willen hebben.

- XfofaXX
- Montorsi
- Pastichio Rocker

Hij is wel degelijk aangekomen. Door weg te zijn op vakantie kon ik dit niet in het forum melden, sorry daarvoor, het is inderdaad niet de eerste keer, maar toch moet worden gezegd dat er van regelmaat helemaal geen sprake is, ik kreeg al vaker de waarschuwing dat ik de ontvangt van een dvd niet bevestigde terwijl hij wel degelijk nog niet was aangekomen.

Maar goed, hij gaat morgen op de post.

Sorry, ben vergeten mezelf van deze lijst te halen, heb inmiddels de DVD (R2) al zelf in bezit.

- Pastichio Rocker

Is intussen onderweg naar Montorsi.

Pastichio Rocker
XfofaXX schreef:
Is intussen onderweg naar Montorsi.

Waarom verstuur je 'm naar hem als hij (boven jouw bericht notabene) in dit topic aangeeft dat hij 'm niet wil ontvangen en je mij op 31 juli jl. om mijn adres hebt gevraagd?

Ik zit dus voor Jan met de korte achternaam te wachten.

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Waarom verstuur je 'm naar hem als hij (boven jouw bericht notabene) in dit topic aangeeft dat hij 'm niet wil ontvangen en je mij op 31 juli jl. om mijn adres hebt gevraagd?

Ik zit dus voor Jan met de korte achternaam te wachten.

En ik heb hem bovendien vlak erna nog een PM gestuurd ter verduidelijking. Ik heb ook niks gekregen trouwens.

Pastichio Rocker
Ik dus ook nada. Zou leuk zijn als XfofaXX eens antwoord zou komen geven aangezien dat ding al 5 dagen ergens naar onderweg is.

Madecineman (moderator)
Ik heb inmiddels een PM naar XfofaXX gestuurd en niet de eerste helaas.
XofaXX zal dan ook niet meer mogen deelnemen aan de pakketservice in de toekomst. Het is een mooi systeem maar werkt alleen als de gebruikers zich aan de afspraken houden, die echt niet zo ingewikkeld zijn.

Pastichio Rocker
Mocht de film nog terecht komen stuur 'm dan maar gelijk terug naar Naomi Watts. Heb 'm nu maar gekocht. Had geen zin meer om te wachten.

Zou me niks verbazen dat XfofaXX alvast iets heeft geroepen hier om de users tevreden te stellen (dvd zou volgens hem op 1 augustus al op de post gaan: het is nu 2 weken later!), en het daarna gewoon vergeten is. Hij zou de eerste niet zijn.

Pastichio Rocker
Madecineman schreef:
Ik heb inmiddels een PM naar XfofaXX gestuurd en niet de eerste helaas.
XofaXX zal dan ook niet meer mogen deelnemen aan de pakketservice in de toekomst. Het is een mooi systeem maar werkt alleen als de gebruikers zich aan de afspraken houden, die echt niet zo ingewikkeld zijn.

Nog nieuws? Hij is nog wel online geweest op 13 augustus.

Madecineman (moderator)
Nope zwijgt in alle toonaarden. Nogmaals een PM gestuurd inmiddels gaat het om 2 DVD's, deze en Container.

Container is inmiddels terecht.

Pastichio Rocker
Heb jij Vinyan ondertussen gehad, Montorsi?

Pastichio Rocker
Jammer dat het kereltje niet meer reageert. Mocht je 'm nog binnenkrijgen stuur 'm dan maar gewoon terug naar de eigenaar; heb de film ondertussen zelf al.

Is ie inmiddels al terecht of enig respons van xfofa?

Pastichio Rocker
Ik heb tot nu toe niks binnen gehad. Montorsi weet ik niet. xfofaxx durft gelook ik niet meer online te komen. Heel verdacht in ieder geval, vooral wanneer zo'n user al vanaf 2004 actief is op MM.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.