menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Querelle - Fassbinder (Reg.2)

zoeken in:
Trek een fles wijn open (of iets anders ) dat helpt misschien.

Mug heeft 'm nu toch?

Nope, ik had 'm. Het heeft me slechts een maand gekost, maar hij is eindelijk op de bus. Heb 'm trouwens wel verstuurd naar Erwinner ipv Mug.

Mug
Een pakketservice-ban is wel op z'n plaats... onbegrijpelijk.

kappeuter (crew)
Omdat het inderdaad al meerdere keren gebeurd is en de niet nagekomen belofte van beterschap, bij deze een pakketserviceban.

Maar in dit geval heb ik gezegd dat hij hem mocht opsturen als hij hem gezien heeft, als hij hierdoor een pakket service ban krijgt vind ik dat niet helemaal eerlijk, maar goed, ik weet de voorgeschiedenis niet.

Het is al meerdere keren voorgekomen dat ik veel te laat was...vind dat ik het nog erg lang heb volgehouden.

Mug schreef:
Een pakketservice-ban is wel op z'n plaats... onbegrijpelijk.

Dat vind ik ook niet weer helemaal eerlijk, en ik moet toch even voor mezelf opkomen in dit geval. Querelle kwam aan in een periode dat ik het echt druk had met de afronding van mijn HBO-studie. Dat vreet tijd en energie, iets wat ook geldt voor een loodzware film als deze. Ik vind dat je een film in één keer moet kijken, en door deze omstandigheden kwam het er gewoon constant niet van. Ik heb het er al met kappeuter over gehad en gaf 'm groot gelijk, maar bovenstaande opmerking vind ik toch een tikkeltje kinderachtig. Verder zeg ik er niets meer over: met kappeuter is het uitgesproken.

kappeuter (crew)
Querelle schreef:
Maar in dit geval heb ik gezegd dat hij hem mocht opsturen als hij hem gezien heeft, als hij hierdoor een pakket service ban krijgt vind ik dat niet helemaal eerlijk, maar goed, ik weet de voorgeschiedenis niet.

Een enkele keer een paar dagen vertraging is geen probleem natuurlijk.
Hij gaf zelf op 10 juni aan dat ie 'm de maandag daarop zou versturen. Als hij dat ook had gedaan dan was het geen probleem geweest
Maar als je al meerdere keren weken en in dit geval zelfs tot een maand een dvd in huis houdt, houdt het een keer op. De regels voor de pakketservice zijn voor iedereen gelijk.
Ik had daar met hem al meerdere keren contact over gehad en hij geeft inmiddels ook zelf aan dat de pakketservice niet zo geschikt voor hem is.

Mug
Een maand langer vind ik abnormaal. Doe dan niet mee aan de service, zeker niet als je bezig bent je studie af te ronden. Tevens is het vele malen vaker voorgekomen dat je WEKEN later was met het doorsturen van films dan is toegestaan. Er zijn genoeg andere personen die de film wel doorsturen ook al hebben ze 'm niet gezien. Bij een andere pakketservice-film zeg je nu ook dat je 'm al een week hebt liggen en je 'm vandaag gaat kijken. Kom je die belofte wel waar? Een maand is echt veel te lang, en totaal niet goed te praten. Zelfs met 1 zo'n overtreding is een ban op z'n plaats.

Ontvangen!

- Mug
- DeCol
- Egoistico

Verstuurd naar Mug!

- Mug
- DeCol
- Egoistico

Mug
En ontvangen. De vaart zit er weer in.

Ontvangen. Pm naar Egoistico.

Edit.

Al gezien ook. Stuur hem vandaag nog door.

Ontvangen. Iemand anders nog interesse?

- JJ_D

Opgestuurd.

Al ontvangen JJ_D?

Nee, en dat verbaast me.

Ik ben komende week eventjes van huis af, en zal aan de Belgische kust niet over internet beschikken. Om die reden had ik de film liever meteen gekeken en doorgestuurd, maar het is nu eenmaal niet anders.
Ik kan dus ten vroegste volgende zaterdag uitsluitsel geven of de film al dan niet binnen is. Jammer, maar voorlopig nog niet gepanikeerd...

Querelle is te koop via "Quality film Selection" Bij Wehkamp on-line voor € 6,50!!!!!!!!!!!!

Dat kun je beter bij de film zelf vermelden. Dit topic is alleen bedoeld voor de pakketservice en zal over een paar weken ook wel gesloten zijn denk ik.

Ontvangen. Nog interesse na mij?

Al verstuurd?

Jawel, vandaag. Excuses voor de kleine vertraging.

Ontvangen. Hier mag een slotje op Kapp.

Bedankt allen. De DVD ziet er nog goed uit

Jij wordt bedankt!

Bedankt!!

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.