menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Tokyo Gore Police (regio 1, Engelse subs)

zoeken in:
Zojuist ontvangen.

Gaat morgen op de post.

Ontvangen

Verstuurd.

ontvangen, iemand anders interesse?

Net op tijd, ik wou hem vandaag al terug naar Halcyon sturen. Je hebt PM

Ow shit! Ik bedenk me net, dat ik al op 3 andere lijsten sta, als ik me niet vergis. Het even recht gezet. Edit: Maar hoe stom het ook is (en natuurlijk is het heel stom om mezelf op een lijst te zetten terwijl ik weet dat ik weg ben), ik ga zaterdag 8 augustus een week met vakantie, en het is dan niet echt handig met versturen naar mij. Ga er daarom maar weer af. Excuses ook aan de mods..

Oke, ik stuur hem morgen terug naar Halcyon.

Maar zo misloopt soom wel de kans om de film te zien, aangezien ze zich niet in afwachting achteraan de lijst kan plaatsen ofzo... Geen idee of de mods er problemen over maken, maar van mij mag je hem gerust naar soom versturen. Graag even een mod die hierop reageert...?

oke, ik wacht even af of iedereen accoord gaat, Lijkt me voor Soom ook leuk als ze hem toch kan zien.

. Dankje wel Querelle... En Halcyon natuurlijk.

Ik schakel even een mod in via de misbruikmeldknop, want ze hebben erover gekeken denk ik .

Ik heb hem net opgestuurd naar Soom. Had iets teveel dingen die ik voor me uit schoof. vandaar.

kappeuter (crew)
Prima zo.

Toch nog heel even online.. (kan echt niet zonder Moviemeter, ofzo...)

Afgelopen donderdag ontvangen . Zal hem deze week zeker bekijken, op vakantie.

Ik weet niet goed wat de 'procedure' is, moet ik hem terugsturen naar Halcyon?

PM naar Halcyon voor adresgegevens. Bedankt voor het lenen, Halcyon .

Dvd gaat morgen op de bus terug naar België.

Bedankt voor het lenen Halcyon!

Inderdaad bedankt. Vond er niks aan, maar het was het proberen zeker waard. Weet ik in ieder geval dat ik dergelijke filmpjes best links kan laten liggen (en ik weet ook dat ik er toch nog een paar ga bekijken ).

Is op weg naar Belgie, naar Halcyon.

Schijfje is binnen, bedankt.

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.