menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Solyaris (1972)

zoeken in:
toch denk ik dat een inzameling wel tot zijn recht is. Zo kunnen meer mensen mee doen. En laat je ook een draag vlak zien voor nieuwe leden. Ik weet niet hoe een Mod hierover denkt?

Remi
Ik vraag me eerder af of het uberhaupt wel zin heeft, want echt voorkomen doe je toch niet. Met alle beste bedoelingen, natuurlijk .

Mee eens hoor. Alleen ik vind dit een zeer mooi topic om leuke films te zien op een legale manier. Als er draag vlakken gecreerd worden, ontstaat er een (niet verplichte) verzekering, voor de intiatief nemer. Jij in dit geval.

Halcyon schreef:
Ik wacht trouwens ook nog altijd op Schramm

Die is ondertussen gearriveerd, maar Solyaris nog niet...

Remi
Ik vrees het ergste, maar het kan gebeuren.

Ik zet toch altijd maar weer mijn vraagtekens bij dit soort gevallen omdat ik nu al sinds dat ik hier ingeschreven sta, ongeveer 200 Dvd's per jaar verstuur en ook moet ontvangen van vreemde mensen, en nog nooit iets ben kwijtgeraakt. Ik doe dit nu al 2.5 jaar en heb op een paar vertragingen na, nog nooit hinder ondervonden. Zelf ben ik zwaar actief op ruiljedvd, vandaar mijn positieve ondervindingen met de post.

Remi
Ik doe dit nu al 2.5 jaar en heb op een paar vertragingen na, nog nooit hinder ondervonden. Zelf ben ik zwaar actief op ruiljedvd, vandaar mijn positieve ondervindingen met de post.

Dan heb jij blijkbaar meer geluk dan sommigen hier.

Remi schreef:
(quote)

Dan heb jij blijkbaar meer geluk dan sommigen hier.

Men heeft in de pakketservice opvallend veel pech lijkt het. Ben overigens wel eens benieuwd naar het percentage van postbedrijven m.b.t. pakketten die nooit meer zijn teruggevonden.

Handelingen nr. 3-177 - senate.be

1 op de 300.000 raakt definitief zoek ... Komt wel overeen met mijn bevindingen, al weet ik niet of ik de 300.000 al heb gehaald

Is deze nog steeds niet gearriveerd????????

- Halcyon
- Iketes
- Chuck Taylor
- Montorsi
- rokkenjager
- soom

Stond toch pas op 2 lijsten, als ik het goed gezien heb.

Remi
Hier kan wel slotje op, denk ik zo.

kappeuter (crew)
Ja is goed. De dvd zal toch niet meer opduiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:09 uur

geplaatst: vandaag om 19:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.