menu

De Site / MovieMeter pakketservice / 3 films van Mikio Naruse, Masters of Cinema box set

zoeken in:
De Belgische post is in staking sedert gisteren of eergisteren. Bijgevolg nog niets ontvangen...

Ook nog niets verstuurd. Zal de 3 films in de loop van volgende week prior op de post doen. Hoe ernstig is die staking overigens? Gaat het bij de post zolang duren, dat het eventueel verstandig is om de dvd's voorlopig even niet richting België te sturen?

Lijkt me inderdaad een goed idee. Als De Post plots teveel pakketten te verwerken krijgt, lijkt het gevaar op verlies me inderdaad groter.

Tegen het einde van de week zou het probleem echter opgelost moeten zijn...

Prior verstuurd naar JJ_D.

Ontvangen.

- korenbloem
- lngrid
- Finisterra

Hoe is het hiermee?

Dacht dat de behoudstermijn op 2 weken lag, gaat bijgevolg maandag op de bus. Excuses...

Is ook zo hoor. Verwacht niet dat je drie van deze films in een week gaat kijken.

O sorry, dan was ik een beetje voorbarig. Wel fijn dat ik dan straks ook 2 weken de tijd krijg

ontvangen, klopt het dat er geen hoesje en zo bijzitten?

Was bij mij toch al het geval, dus ik veronderstel van wel...

Ja dat klopt. Heb ik gedaan om verzendkosten te besparen. Anders was het namelijk een nogal dikke box die niet door de brievenbus gaat.

Gaat vanmiddag op de post. Geen film kunnen kijken, geen tijd voor gehad.

Hij is vandaag met de post richting ingrid gegaan/

Vandaag ontvangen! Zonde dat je er geen hebt kunnen kijken.
Zal pm naar Finisterra sturen voor adres.

Gisteren met de post meegegaan richting Finisterra in Belgie.

Is vrijdag aangekomen.

Deze is weer terug. Topic kan dus dicht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.