menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Frontière(s) (2007), regio 1, Engelse ondertitels

zoeken in:
Sorry allemaal dat ik niets van me liet horen! Ondertussen niet meer binnen gekregen dus ik ga er ook niet meer vanuit. Maar wat gaan we er aan doen of beter wat kunnen we eraan doen?

Zoals al gezegd, vorige week zondag verstuurd. Ook niet teruggehad als onbestelbaar, terwijl mijn adres als afzender er ook op stond.

Zouden ze er niet achter zijn gekomen dat er een cd in zat of maakt dat niet eens uit? Ja kijk ik woon nog thuis dus heeeel misschien heeft 1 van mijn ouders hem per ongeluk weggegooid. Maar dat lijkt me dan ook weer sterk, hun kennende, zeker als mijn naam erop stond. Maar ik weet niet of ik daar over kan informeren of kunnen hun dat ook niet achterhalen?

aire. schreef:
ik woon nog thuis dus heeeel misschien heeft 1 van mijn ouders hem per ongeluk weggegooid. Maar dat lijkt me dan ook weer sterk,
Een beetje een bizarre reactie dit. Waarom zouden ze dat doen?

Toevallig dat de eerste keer dat jij meedoet er meteen iets niet aankomt. Ik zou de DVD maar als verloren beschouwen.

Heb aan Halcyon als eigenaar gevraagd om te reageren wat we doen met Frontières.

Pastichio Rocker
aire. schreef:
Ja kijk ik woon nog thuis dus heeeel misschien heeft 1 van mijn ouders hem per ongeluk weggegooid.

Alsof je ouders niet weten wat een dvd is. Verzin dan een goeie smoes.

Ik zou de kosten van de zoekgeraakte dvd gewoon verdelen tussen aire en Mochizuki. Lijkt me wel zo eerlijk.

Pastichio Rocker schreef:
Alsof je ouders niet weten wat een dvd is. Verzin dan een goeie smoes.

Waar in hemelsnaam bemoei jij je mee? En als je dan toch de wijsneus wilt uithangen, weet waar je over praat. Die dvd zat namelijk zonder originele hoes in een 'normale' envelop. Maar dat je mij beschuldigt - daar komt het wel op neer - van diefstal slaat echt alles. Wat een ontzettend zielig mannetje ben jij.

Ik zou de kosten van de zoekgeraakte dvd gewoon verdelen tussen aire en Mochizuki. Lijkt me wel zo eerlijk.

Eerlijk? Ik heb niks binnengekregen punt. En ik geloof 100% dat Mochizuki hem heeft opgestuurd. Er is gewoon een fout gemaakt bij de TNT. Maar prima, ik dek de kosten wel volledig, maar dat heeft alles te maken dat ik het gewoon vervelend vind voor Halcyon.

Maar bedankt verder voor je nuttige bijdrage!

Mochizuki Rokuro schreef:
(quote)
Een beetje een bizarre reactie dit. Waarom zouden ze dat doen?

Ik zeg ook maar iets.

Toevallig dat de eerste keer dat jij meedoet er meteen iets niet aankomt. Ik zou de DVD maar als verloren beschouwen.

Daarom vind ik het ook zo vervelend.

Heb aan Halcyon als eigenaar gevraagd om te reageren wat we doen met Frontières.

Weekje afwachten hebben we besloten. Maar ik zei al, ik betaal wel een nieuwe DVD. Geen probleem.

Zoals in mijn bericht staat heb ik Halcyon gevraagd wat-ie er verder mee wil. Ik stel voor dat we daar op wachten.

Trouwens "een gewone envelop" schrijf je. Hij zat in een kartonnen A5 envelop, dezelfde als die ik van stinissen heb gekregen.

Weekje afwachten vertelde Halcyon mij, ik stuurde hem ook een pm.

Kalm kalm mensen. Niemand beschuldigen a.u.b. Zelf heb ik massa's slechte ervaringen met de post, zowel Belgische als Nederlandse. Het zijn de risico's die je loopt met dit soort initiatieven, al zou het natuurlijk niet mogen.
We zullen inderdaad nog een weekje wachten; achteraf kijken we wel wat er gebeurt. Voorlopig geen paniek .

Pastichio Rocker
aire. schreef:
(quote)

Waar in hemelsnaam bemoei jij je mee? En als je dan toch de wijsneus wilt uithangen, weet waar je over praat. Die dvd zat namelijk zonder originele hoes in een 'normale' envelop. Maar dat je mij beschuldigt - daar komt het wel op neer - van diefstal slaat echt alles. Wat een ontzettend zielig mannetje ben jij.

Waar ik mij mee bemoei? Dit is een vrij forum waar iedereen zich in een discussie kan mengen. En op dat laatste zal ik maar niet reageren.

Met alle respect Pastichio Rocker, maar jouw tussenkomst is hier inderdaad misplaatst. Als er te beslissen valt over hoe dit probleem dient opgelost te worden, dan zal IK dat wel regelen met de betrokken partijen. Daar heb ik jou niet voor nodig en dat is absoluut niet vijandig of neerbuigend bedoeld. Voor de rest kan ik goed begrijpen dat aire. zich door jou beschuldigd voelt, aangezien je het ook onomwonden suggereert.

Het is inderdaad een vrij forum, maar ook hier zijn bepaalde grenzen die gerespecteerd mogen worden vind ik.

Verder even goede vrienden natuurlijk .

Erg jammer, ik had me er op verheugd, hoop dat hij nog ergens terecht komt.

Mocht deze film nog boven water komen, zou ik deze ook dolgraag willen zien.

Ok, we zitten nu ongeveer een weekje verder en de DVD is nog altijd niet terecht. Iemand een suggestie hoe we dit probleempje gaan oplossen?
Zelf heb ik in andere topics waar een DVD verloren is gegaan, al twee (of drie) keer deelgenomen aan een soort inzamelactie voor de eigenaar. Bijvoorbeeld: de prijs van de DVD wordt gedeeld door het aantal welwillende deelnemers die elk hun bijdrage leveren aan de eigenaar. Ik vond dit een leuk initiatief. Is hier animo voor?
Ik ben sowieso van plan de DVD verder te laten rondgaan tot het rijtje compleet is, dus wat mij betreft kan het geld overgemaakt worden aan de volgende in de rij, die op zijn beurt de DVD bestelt, kijkt en doorstuurt.
Zegt dit jullie iets?

Ik hoor het wel...

Count me in.

Alvast bedankt Naomi Watts!
Ik heb de rest van de users een PM gestuurd. Afhankelijk van de reacties laat ik weldra het juiste bedrag weten en dan spreek ik iets af met de volgende persoon op de lijst, dat is aire. als ik me niet vergis.

stinissen (crew)
Count me in.

Ja ik doe ook mee, weer eens wat nieuws Als het ten minste onder de 5 euro blijft...

Geen idee hoe ik geld kan overmaken, maar zet me op de lijst.

Reinbo
Ik wil ook best meedoen, maar geld overmaken naar Belgie of vice versa kost bijna net zoveel als een hele dvd......

via paypal kost het je geen fluit extra

Mochizuki Rokuro schreef:
via paypal kost het je geen fluit extra

Met CreditCard optie wel. Maar heb ook een PM gehad en ik hou dit topic in de gaten.

Mits lage kosten en geen verzendkosten, count me in.

Heb eens rondgeneusd. Ik kan de DVD opnieuw bestellen voor 13 euro, inclusief verzendingskosten. Wat denken jullie als ik hem bestel, en laat verschepen naar de volgende in de lijst?

We zijn voorlopig met 7 om de DVD te bekostigen:
- coldheaven
- Fikret8
- Mochizuki Rokuro
- Reinbo
- kinjitsu
- stinissen
- Naomi Watts

Alvast bedankt jullie 7!

Ik zal wachten tot maandagavond om te bestellen, misschien dat er nog mensen bijkomen die graag een bijdrage willen leveren. Ik stel voor dat ik de DVD dan naar Reinbo stuur. Ik ben namelijk met aire. overeengekomen om hem (tijdelijk) van de lijst te schrappen, dus Reinbo is logischerwijs de volgende.
Bijdrage leveren kan via paypal of buitenlandse overschrijving, maar meer info volgt nog...

- Reinbo
- Chainsaw
- kinjutsu
- Verhoeven
- Naomi Watts
- Fikret8
- Kraay
- Coldheaven
- Dragon

... En ik wil ook wel bijleggen om die nieuwe dvd te bekostigen.

Ik heb er nog eens over nagedacht en beslist om de hele boel af te blazen. Ik vind het teveel gedoe om alles te regelen en ik wil daar mijn (kostbare) tijd niet insteken om eerlijk te zijn. Zoveel is die DVD van Frontière(s) me niet waard. Verder heb ik geen zin om jullie op kosten te jagen - wat er gebeurd is is tenslotte niet jullie fout. Maar ik apprecieer jullie enthousiasme om bij te dragen wel enorm. Spijtig voor zij die de film nog niet hebben gezien.
Maar goed, bij deze de vraag aan de mods om een slotje op dit topic te plaatsen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:29 uur

geplaatst: vandaag om 21:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.