menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Container (Lukas Moodysson) - regio 1

zoeken in:
Inmiddels wel?

Nog steeds niet. mirrored_mind is ie misschien retour gekomen bij jou?

Ontvangen!

- Goldenskull

En PM naar Goldenskull.

En richting goldenskull.

Helaas nog niet ontvangen. Aangezien ik inmiddels verhuist ben, zal het nog minstens een week duren voordat ik hem tegenkom (op mijn moeder's adres). Wordt vervolgd.

Vreemd. Even afwachten dan.

DVD is aangekomen in mijn dorpje onder Leeuwarden. Ik moet morgen werken (in Lwd) en dan zal mijn moeder hem brengen..

Als er niemand meer achter mij aansluit, kan ie na een jaar tijd mooi terug naar niethie .

Ik weet niet of het iemand eerder is opgevallen, maar vanuit het midden zit een beginnend scheurtje. Scheurtjes zelfs.

Ai! En ik was net zo blij dat ie weer (bijna) op z'n retour was.

Maar goed na 28 mensen (als ik juist geteld heb, zal vast niet) een jaar lang door het land heen (af en toe via Belgie) in warmte en kou had ik eerlijk gezegt wel verwacht dat hij er niet zonder kleerscheuren vanaf zou gaan komen. Hoop iig dat ie het nog doet...

Bij mij deed ie het prima, er bij vermeldend dat mijn dvd-speler wel erg sterk is. Ook DVD's met wat flinke krassen speelt ie probleemloos af.

Heb hem nog niet geprobeerd, zal het vast nog wel doen, maar toch jammer van de iets verminderde toestand.

Kan in principe terug naar niethie, ik verneem het wel.

De dvd is inmiddels weer terug bij mij thuis en hij speelt nog prima af, schade valt ook reuze mee. Gelukkig maar want ik vreesde al het ergste...

Ik vond het een erg fijn gevoel om een wat onbekendere film op zo'n manier wat meer aan de man te brengen. De meningen zijn dan nogal verdeeld zag ik, maarja dat heb je altijd natuurlijk, komt ook nog eens bij dat het een enorm love it/hate it gevalletje is. Maar goed ik ben allang blij als ik tenminste een iemand heb kunnen helpen/blij heb kunnen maken die hem graag eens wou zien. Eind goed, al goed dus!

Wat mijn betreft kan hier een slotje op!

Dank voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:16 uur

geplaatst: vandaag om 10:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.