menu

De Site / MovieMeter pakketservice / inzamelingsactie Persona

zoeken in:
Na aanleiding van Persona uit het MovieMeter PakketService open ik een inzamelingsactie.

Persona is de eerste dvd die ik in het MovieMeter PakketService in omloop heb gebracht. Beginstaat was zo goed als nieuw, ik heb hem gisteren na ruim een half jaar helemaal kapot retour gehad.
Jullie begrijpen natuurlijk allemaal dat je zo niet met andermans spullen om kunt gaan. Hier is dus ook nooit iets van gemeld! Niet aan mij en ook niet op het forum.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img83.imageshack.us/img83/2548/foto1iz9.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik heb de dvd 'vrijwillig' in omloop gebracht en ben daar persoonlijk de dupe van geworden. Om dit te kunnen vergoeden open ik hierbij (na een goede overleg met moderator kappeuter) een inzamelingsactie. Hierbij is het de bedoeling dat users 'vrijwillig' een kleine donatie doen zodat ik de dvd alsnog kan aanschaffen.
Elk bijdrage voor dit goede doel wordt hierbij zeer op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,
Fikret

Fikret Celik
Rabobank rekening

kappeuter (crew)
Ik heb zojuist 2 euro overgemaakt.

Ik moet morgen zowiso nog wat rekeningen betalen en zeg hierbij 4 euro toe.

Helemaal top, met een lager bedrag ben ik ook tevreden.

Wel ja, heb er toch mooi 4* voor staan. Dat is wel wat waard.

Ik heb ook dankzij Fikret deze mooie film gezien, dus ik heb ook maar meteen 2 euro over gemaakt. Hoeveel kost de dvd eigenlijk?

Haha, ja volgens mij haal je het er zo dik uit . Misschien moet ik voor mijn verloren Mizu No Onna ook maar iets opzetten .

MXO
Voor €11 kan je hem bij cosmox aanschaffen. Ik weet niet of je het gehele bedrag al binnen hebt Fikret, anders wil ik het overgebleven bedrag wel overmaken. Ik weet hoe vervelend het is als je een dvd moet verliezen via de pakketservice.

Ik wil wel een bijdrage doen. Kan het ook via Paypal, want een buitenlandse overschrijving is nogal omslachtig als het over zo'n klein bedrag gaat.

MXO schreef:
Voor €11 kan je hem bij cosmox aanschaffen.

Voor €10,- kan ik hem aanschaffen bij VanLeest.

MXO schreef:
Ik weet niet of je het gehele bedrag al binnen hebt Fikret

Op dit moment heb ik alleen een donatie van The One Ring binnen. Ik weet verder nog niet hoe het er voor staat.

Halcyon schreef:
Ik wil wel een bijdrage doen. Kan het ook via Paypal, want een buitenlandse overschrijving is nogal omslachtig als het over zo'n klein bedrag gaat.

Ik hoef niet meer dan nodig is, als ik de 10 euro eruit kan halen ben ik tevreden.
Mijn Paypal-adres is mijn e-mail adres die ik ook op mijn profiel heb staan.

@ Fikret8: Ik maak binnen de week een bijdrage over via paypal.

Phoenix schreef:
Haha, ja volgens mij haal je het er zo dik uit . Misschien moet ik voor mijn verloren Mizu No Onna ook maar iets opzetten .

Als ik daarlijk het dubbele er uit haal, ben ik ook wel weer zo om iedereen de helft weer terug te storten.
Momenteel 3 vergoedingen van 2 euro binnen, waaronder 1 van jouw.

Ik heb ook zojuist 2 euro overgemaakt.

Ik heb op dit moment 4 donaties (MXO, Phoenix, kappeuter, Knisper) van 2 euro binnen en de laatste 2 euro betaal ik uiteraard zelf zodat ik Persona opnieuw kan aanschaffen.
Ik dank u allen van harte en stel dit zeer op prijs. Zodra iemand anders hetzelfde over komt kunnen jullie uiteraard ook op een donatie van mij rekenen.

Ook een donatie van Halcyon gekregen.

Zie dit net pas... Vervelend.

Zojuist 2 euro overgemaakt.

Oei, ik lees net dat de bijdrage 2 euro bedraagt. Ik heb slechts de helft overgemaakt . Laat het maar horen wanneer je nog geld tekort komt.

Volgens gaan we langzaam richting de Persona Deluxe 2-disc Edition.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i40.tinypic.com/2gwba0w.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Had mijn bijdrage nog niet overgemaakt, maar begrijp dat je er al bent.
Dan laat ik het even voor wat het is. Volgende keer ben ik weer van de partij.

Knisper schreef:
Volgens gaan we langzaam richting de Persona Deluxe 2-disc Edition.

Link?

Lol. Nederlanders en geld.

starbright boy (moderator)
Slotje voordat Fikret8 er nog rijk van wordt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.