menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Mothra vs. Godzilla [aka Godzilla vs The Thing] - Regio 1

zoeken in:
Er was interesse in Godzilla-pulp. Vanaf nu dan ook in de pakketservice: Mothra vs. Godzilla a.k.a. Godzilla vs. The Thing uit 1964.

(afbeelding)

De film is regio 1. De DVD bevat zowel de originele Japanse versie als een Engelse dub (voor de liefhebber???) met alternatief (lees: Amerikaans) verhaal.

Omdat het origineel in een kartonnen verpakking zit verstuur ik voor de pakketservice wél de originele DVD, maar in een plastic DVD-doos met een kleurenkopie.

De film is niet alleen leuk voor de liefhebber van films met mannen in rubber pakken die kartonnen dozen en papiermachée maquettes omver banjeren. Maar nieuwsgierigen en andere filmliefhebbers kunnen zo ook kennismaken met de originele Godzilla. Het is één van de toppers uit de originele Godzilla serie wat mij betreft.

Vanaf vier inschrijvingen (de belangstelling was nog niet overweldigend maar komt vast op gang) verstuur ik DVD zo snel mogelijk.

nog even wachten en dan kom ik erop

ik wil er ook wel op als ik van een lijst af ben.

Idem hier

- Kraay
- PascalvE
- The One Ring

Nou dat gaat lekker, hoe lang gaat dat duren? Ik vraag Kraay vast om zijn adresgegevens.

Volgens mij begrijp je het verkeerd. We staan alledrie nog op 3 lijsten, maar zijn wel geïnteresseerd. Je timed de aanbieding gewoon net verkeerd

Anders wil ik hem wel als eerste

The One Ring schreef:
Volgens mij begrijp je het verkeerd. We staan alledrie nog op 3 lijsten, maar zijn wel geïnteresseerd. Je timed de aanbieding gewoon net verkeerd

Ja dát begreep ik wel, maar je hebt gelijk dat het niet handig is om t lijstje vast te maken.

Ik stuur m naar Tommeh! Als hij wil, dan houdt hij hem maar totdat jullie van de andere lijsten af zijn (ik zou zeggen deze gaat sneller... ).

Dus nieuwe lijst:
-Tommeh

Ik verstuur morgen Rififi en dan sta ik nog maar op 2 lijsten

Malick
-Tommeh
- Verhoeven

Ik doe m op de post naar Tommeh,

als de rest gewoon de lijst aanvult komt het wel goed. Ik heb er geen haast mee, dus als het in het begin wat langzamer gaat is dat prima.

ik mag!

-Tommeh
- Verhoeven
- Kraay

Madecineman (moderator)
-Tommeh
- Verhoeven
- Kraay
- Madecineman

Binnen!

Verstuurd naar Verhoeven.

laat maar. zie nu dat het regio 1 is

Malick
Ontvangen en meteen bekeken. Kraay heeft een PM!

PM naar Madecineman

Madecineman (moderator)
Deze is ook binnen, wordt nog een druk weekend

- The One Ring

- The One Ring
- blabla

Madecineman (moderator)
Gisteren verstuurd (The One Ring Krijgt nu twee films in een envelop).

Gisteren ontvangen.

Vandaag verstuurd!

Ontvangen.

Nog liefhebbers?

Ramon K
Ja!

- Ramon K!

Nomak
- Ramon K
- Nomak

- Ramon K
- Nomak
-Bas17

Vanmiddag verstuurd naar Ramon K.

Ramon K
Ontvangen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:09 uur

geplaatst: vandaag om 13:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.