menu

De Site / MovieMeter pakketservice / O Thiasos (Theo Angelopoulos, 1975)

zoeken in:
- Fikret8
- eRCee
- The One Ring
-Reinbo
-Lars

Gaat morgen op de post.

Ontvangen.

Zit in de brievenbus. Excuses voor de vertraging.

Nou, heb er een potje van gemaakt. Verkeerde postcode (een 5 en een 8 omgedraaid) dus terug bezorgd. (Aangezien ik binnenkort verhuis ook nog op een ander adres dan waar ik nu zit, om het makkelijk te maken.)
Hij zal vanmiddag in ieder geval opnieuw worden gepost.

Opnieuw excuses.

Hij is binnen!

Het is me eerlijk gezegd niet gelukt om deze week tijd te vinden voor een 4-uur durende film als O Thiassos, maar ik weet zeker dat het moet lukken om hem morgenavond of anders wel zondag te kijken. Ik hoop niet dat het een probleem is als ik hem twee dagen langer in mijn bezit hou dan eigenlijk toegestaan is. Hij gaat hoe dan ook maandag op de post.

Verstuurd!

Reinbo
ontvangen

Reinbo
Na 40 minuten stop gezet, niet door heen te komen....

PM naar Lars.

vandaag ontvangen!

PM Paalhaas

Bedankt voor het uit lenen!

En verzonden!

Zo, hij is weer terug in mijn bezit. Er is best netjes mee omgesprongen, ik zie slechts een paar echt lelijke krasjes, maar hopelijk is de dvd nog gewoon te gebruiken. Bedankt voor jullie belangstelling!

En dan kan dit topic bij dezen op slot.

Bedankt voor het lenen Paalhaas.

kos
Ja, ook bedankt van mijn kant!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.