menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Seems Like Old Times

zoeken in:
Omdat ik standaard te laat ben met het doorsturen van pakketservice-films (deze week weer!), doe ik deze week nóg een film in de pakketservice, mits er genoeg interesse voor is.

Een film die niet spectaculair goed in Nederland te verkrijgen is en waar ik in elk geval altijd erg om heb kunnen lachen:

Seems Like Old Times

Laat maar komen! Mocht er geen interesse zijn dan heb ik nog een aantal leuke dingen in de aanbieding.

Hm, interessante toevoeging. Verwacht er niet direct heel veel van, maar zou hem best eens willen zien.

Zet je op de lijst

Sta nog bij 3 films ingeschreven, dus zal even moeten wachten

Als er over twee dagen niet meer interesse is verwijder ik dit aanbod, dan stuur ik 'm - met toestemming van de mods - onderhands naar je toe.

Graag dit topic op slot. Als Danuz 'm nog wil graag een PM.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.