menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Les Glaneurs et La Glaneuse & Deux Ans Apres

zoeken in:
Malick
Nee, dacht het toch niet.

Als de dvd niet boven water komt vervang ik hem gewoon! Geen discussie mogelijk...

Nog één keer: ik heb deze DVD aangeschaft in een enorme stapel nooit gebruikte ex-rentals voor heel weinig geld. Het maakt echt niet uit!

kappeuter schreef:
Als dit idd nog zo langer doorgaat kunnen we niets anders besluiten dan stoppen met verzending naar België.

Begrijpelijk, maar ik zou die maatregel natuurlijk erg jammer vinden. Voorlopig is elk van mijn dvd's goed aangekomen, dus persoonlijk heb ik wel vertrouwen in de Belgische post.

Het lijkt me bovendien keurig om te melden dat ik tot volgende dinsdag(nacht) in Rome doorbreng, en bijgevolg ten vroegste woensdag kan melden of de dvd binnen is. Mijn ounders zijn gewoon thuis, dus de post wordt wel degelijk binnen gehaald.

Maandag ontvangen, en vanmiddag zit niemand minder dan Agnes Varda in de studio van Radio Klara (90.4 FM, tussen 12u en 14u).

*edit* Ben nog aan het natrillen op mijn benen, met dat ongeluk nu in Schiphol. Bovendien is mijn vriendin vanmorgen geland op Chaleroi, waar enkele uren later een bommelding was en de hele luchthaven ontruimd moest worden.
Moraal van het verhaal? Zo evident is vliegen tegenwoordig dus nog steeds niet...

Malick
Goed nieuws...

- BASWAS
- Finisterra (als België nog mee mag doen tenminste )

Ik hoop het.

Met de staking van onze post (van maandag tot woensdag) zou ik de dvd overigens pas later op de bus doen, kwestie dat de dvd niet verloren gaat in de overdaad aan verzendingen die de post vanwege de staking zal moeten afhandelen.

Of doe ik hem gewoon maandag op de bus?

Verzonden.

Ontvangen.

Verstuurd.

- Finisterra
-The One Ring

Aangekomen

Hoe zit het hiermee, Finisterra?

Excuses, ik ben onverwacht op vakantie vertrokken en in allerijl de DVD vergeten te posten. Hij is van vrijdag op de bus, zal in de loop van deze week wel aankomen.

-The One Ring
- rokkenjager

Ik heb nog altijd niets binnen...

Kan wel een weekje duren en aangezien de post pas dinsdag terug heeft gewerkt... Zal wel aankomen maandag of dinsdag. Ik had dus vrijdag namiddag pas op de post gedaan, dus die is er dinsdag pas weer uitgevist.

Hij is binnen!

En hij is weer onderweg!

Gisteren ontvangen.

Geen interesse meer?

Oke, hij kan terug!

Verzonden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.