menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Stalker (Tarkovsky, 1979)

zoeken in:
Vandaag ontvangen. Alleen vertrek ik morgen op vakantie, dus het kan wel enige tijd duren voor de volgende op de lijst aan de beurt is. Zal ik dan als goedmaker de twee (kapotte) cd-doosjes waar de schijfjes in zitten, maar vervangen voor een mooi dvd-doosje?

Nomak
Kapotte doosjes? Ongelooflijk hoe bruut ze met de post omgaan.
Ik heb ze net vervangen en nu zijn ze weer kapot.

Je bent een schat, Thiver!

(Maar het is inderdaad zorgwekkend hoe de post met pakjes omgaat...)

- *Nientjah*
- Matchostomos

Gezien en bericht naar *Nientjah* gestuurd.

Thiver schreef:
Gezien en bericht naar *Nientjah* gestuurd.

Nog altijd geen bericht terug. Ik wacht tot woensdag en anders gaat-ie direct naar Matchostomos.

Volgens mij is ze op vakantie, op het moment. Ik zou dus nog even wachten, als de eigenaar van de dvd dat tenminste goed vind natuurlijk.

Inmiddels bericht ontvangen en de dvd ook verstuurd.

Ontvangen en ik ga zo een bericht naar Matchostomos sturen. (Ik ben wel van morgen t/m zondag op vakantie dus zal ik hem volgende week pas kunnen kijken+versturen.)

Ik ga zo naar de postbus om de dvd naar Matchostomos op te sturen.

Ontvangen. (gisteren)

Gedurende meer dan een maand zijn er geen nieuwe aanmeldingen geweest voor Stalker. Zodoende is dvd vandaag verzonden naar de rechtmatige eigenaar, JJ_D.

Madecineman (moderator)
Okay, dan kan hier een slotje op. Bedankt voor het uitlenen JJ_D.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:18 uur

geplaatst: vandaag om 06:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.