menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Zhixi (Regiovrij)

zoeken in:
Pure
- Freud
- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure

- Freud
- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure
- Erwinner

Ontvangen en al bekeken, maar ik ben vergeten een bericht te sturen naar Avitas Sibannac. Dat doe ik dan ook nu

Verstuurd deze morgen.

- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure
- Erwinner
- wendyvortex

En al aangekomen! PM naar Mug.

- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure
- Erwinner
- wendyvortex
- XfofaXX

- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure
- Erwinner
- wendyvortex
- XfofaXX
- Naomi Watts

Mug
Tot op heden nog niets ontvangen...

kappeuter (crew)
PM naar Avitas Sibannac.

Moet ik me al zorgen beginnen te maken? Hoop dat het niet zo afloopt als met 964.

- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure
- Erwinner
- XfofaXX
- Naomi Watts

Ik gooi mezelf even van deze lijst af omdat ik al bovenaan de lijst sta bij Reconstruction.
Hoop met Bas17 mee dat de DVD zo weer opduikt.
Plaats mezelf binnenkort wel weer onderaan.

Film is sinds vorige zaterdag de deur uit...

Pastichio Rocker
Bewijzen willen we!

Hoe staat het hier mee? Zal nu toch wel weer in Nederland moeten zijn of, als het mis is gegaan, weer retour afzender?

Mug
Nog niks ontvangen. Aangezien meneer ook diezelfde datum zelfs een andere pakketservice film binnen Belgie heeft verstuurd en die ook nog niet is aangekomen, kunnen er onprettige conclusies getrokken worden.

Trage post in de gemeente waar hij woont?

Mug
Mwah, binnen 24 uur werd de dvd door 'die trage post in de gemeente' al bij 'm bezorgd. Kul.

- Avitas Sibannac
- Mug
- Pure
- Erwinner
- XfofaXX
- Naomi Watts
- Querelle

Is deze al aangekomen?

Mug
Nee, komt ongetwijfeld door 'de trage post'...

Ik neem aan dat er onderling PM contact is tussen de verstuurder en ontvanger. Zo niet, dan moet er maar eens wat gebeuren!
En is deze versie nog wel te koop?

Las dat in het andere topic waar ook een dvd vanaf Avitas niet aangekomen was. kappeuter had een pm gestuurd geloof ik. Versie is nog wel te koop maar toch flink naadje.

Mug
Erwinner schreef:
Ik neem aan dat er onderling PM contact is tussen de verstuurder en ontvanger. Zo niet, dan moet er maar eens wat gebeuren!

Wat denk je zelf? Ook de moderatoren zijn er mee bezig.

Pastichio Rocker
Hij reageert wel op de PM's? Hij bezoekt de site wel iedere dag volgens zijn profiel. Maar het uitblijven van een reactie van Avitas spreekt natuurlijk al boekdelen...

Mug schreef:
(quote)

Wat denk je zelf? Ook de moderatoren zijn er mee bezig.

Heb ik geen zicht op natuurlijk. Had veel zin in deze film maar voor de uitlener is dit heel slecht nieuws. Dit heeft ook invloed op uitleners waaronder mijzelf.
Hoop dat het nog goedkomt.

Nomak
Pastichio Rocker schreef:
Hij reageert wel op de PM's?

Nee, tenminste niet op mijn PM over Su-ki-da.

Pastichio Rocker
Ze moeten bij dit soort dingen gewoon paal en perk stellen; geen reactie is een ban.

Volgens mij heeft kappeuter er ergens over gepost. Hij heeft contact gehad met Avtitas. Nadat twee films (SuKiDa en Zhixi) na hem niet zijn aangekomen bij de volgende. Vorig jaar ook al eentje (Pinocchio).

Pastichio Rocker schreef:
Ze moeten bij dit soort dingen gewoon paal en perk stellen; geen reactie is een ban.

daar krijg je de DVD's, of financiele vergoeding, niet mee terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.