menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Idi i Smotri

zoeken in:
Justinw schreef:
Inderdaad Doosje is volgens mij al heel lang kapot. Maar dat krijg je als een dvd al meer dan 2 jaar wisselt van eigenaren.
Ingrid krijgt hem waarschijnlijk ook nooit meer terug

chevy93 schreef:
(quote)
Ingrid krijgt hem waarschijnlijk ook nooit meer terug

Ingrid is nog wel redelijk online. Dus als ze hem zou terugwillen, dan kan ze het hiet verkondigen en word het lijstje afgemaakt. Maar ze heeft nog niets van haar laten horen hier

starbright boy (moderator)
Als ik me niet vergis gaat de DVD van Ingrid zelfs al voor de tweede keer rond. Hij wordt dus nog langer doorgestuurd dan twee jaar.

Het is mijn DVD, die van Ingrid heeft het eerder al begeven.

Phoenix schreef:

Oh, dan is dat ook weer verduidelijkt

Vandaag is de DVD bij me op de mat gevallen.

PM naar Werwolf.

Phoenix schreef:
Ik neem aan dat ze toen wel een nieuwe heeft gehad?

13woutie13
lngrid schreef:
Ik doe mijn ooit via Moviemeter gewonnen dvd van Idi i Smotri opnieuw in de pakketservice. Er zitten wat barstjes in het midden (rond het gat), als die groter worden zal het op een gegeven moment wel afgelopen zijn, maar maak je geen zorgen, dat risico neem ik voor lief.

Het is de Moskwood uitgave, met NL ondertiteling en uitgebreide extra's.

Dit zegt Ingrid Chevy

verzonden richting werwolf.

Ontvangen!

Adresgegevens LimeLou gevraagd

Excuses voor de vertraging, gaat morgen richting Limelou

Film net een paar minuten geleden ontvangen!

kappeuter (crew)
Goed dat je het even precies meldt.

ja, dankje.
Ben wel blij dat ik de film tijdelijk in mijn bezit hebt, maar dit is de eerste keer dat ik de pakketservice gebruik, dus ik ben nogal zenuwachtig
Ach ja, ik bespreek met mijn ouders er wel over welke envelop ik moet gebruiken en welke postzegels, dit is allemaal nog nieuw voor me

Ik zal je mijn adres vast sturen. Ik ga zelf de 31ste op vakantie, weet dus niet of hij voor de tijd in de bus ligt, maar als dat zo is laat ik het wel even weten als hij is ontvangen. Tot nu toe zie ik dat niemand hem na mij wil hebben, komt op zich wel goed uit aangezien ik op vakantie ga

Verstuurd naar romyyyy

Is er al iemand die hem na mij wil? Ik ga de 31ste op vakantie namelijk. Zou mooi zijn als ik hem voor de tijd nog weer kan versturen..

Anders gaat hij gewoon terug naar de eigenaar.

Ik heb hem ontvangen. Ga hem dit weekend kijken..
Wil iemand hem nog? Anders gaat hij daarna terug naar de eigenaar. Wie was dat ook al weer?

Dat is Ingrid. Je vind haar op de 1e pagina.

De DVD is niet van Ingrid....

Phoenix schreef:

Er komt hiermee een einde aan een legendarische pakketservice toernee. En volgens mij een film die qua gemiddelde er nauwelijks onder geleden heeft. Of...

Dan ga ik het adres van phoenix even vragen. Ik heb hem namelijk gekeken en hij kan terug.

kappeuter (crew)
Al ontvangen Phoenix?

Sorry, ja.

Gooi hem zo weer op de bus als er nog geïnteresseerden zijn, maar heb het idee dat ongeveer heel Nederland deze film nu wel gezien heeft .

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen Phoenix!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:44 uur

geplaatst: vandaag om 23:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.