menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Django (1966)

zoeken in:
- jan66
- italian
- The One Ring
- Matchostomos

Niet gelukt, derhalve maar verstuurd naar Jordy. Met een Italiaanse postzegel, maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Hou wordt?

Hij is er nog steeds niet, ligt misschien in Italie Komt wel goed denk, maar het duurt ook wel lang voordat ie terug is bij jou, Goodfella_90

- jan66
- italian
- The One Ring
- Matchostomos
- rokkenjager

Tering zeg. Waar is de komst van de euro dan goed voor? Verzendadres stond gewoon op de achterkant vermeld, maar ik heb tot heden niets ontvangen.

Je hebt hem naar mn oude adres gestuurd vriend Maar mijn moeder kwam hem zojuist brengen dus hij is terecht

Haha sorry dan, ik zou niet klakkeloos moeten aannemen dat iedereen nog op dezelfde plaats woont.

Gaat weer verder naar jan66

Ontvangen

PM naar italian

Gisteren verzonden naar België.

Gisteren aangekomen !

Verzonden.
Het doosje van de dvd is bij de vorige vezending wel een klein beetje beschadigd geweest: het sluit namelijk niet perfect meer.

Ontvangen!
Het hoesje zal ik wel vervangen.

Wil dit ook nog graag zien, maar ga binnenkort 3 weken naar het buitenland. Als rokkenjager de dvd een tijdje zou kunnen bijhouden? Alvast bedankt.

Ik denk dat je dat beter met BASWAS kunt bespreken. Hij heeft namelijk de DVD in verloop gebracht. Als hij dat goed vindt heb ik absoluut geen bezwaar tegen.

Op weg naar België.

Ontvangen.

Het doosje sluit overigens (weeral) niet meer. Bij deze heb ik het dan ook vervangen.

Verzonden.

Ontvangen.

- rokkenjager
- JJ_D

Oei. Ik heb vandaag de DVD richting BASWAS gestuurd, aangezien ik van uit ging dat geen belangstelling meer was.

Jammer, maar niets aan te doen...

Hoe ziet het met de DVD BASWAS. Al ontvangen?

rokkenjager schreef:
Hoe ziet het met de DVD BASWAS. Al ontvangen?

Nog niet dus.

Ik zal vandaag even naar postkantoor gaan en even een aanklacht indienen. 10 dagen en nog steeds niets ontvangen.

Ontvangen.

Er kan een slotje op dit item.

kappeuter (crew)
BASWAS bedankt voor het uitlenen!

Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:45 uur

geplaatst: vandaag om 01:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.