menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Rebecca (1940) (Alfred Hitchcock)

zoeken in:
Madecineman (moderator)
Vernon 35 heeft nog steeds niet gereageerd dus ik stuur deze DVD morgen op naar Apollinisch.

Ontvangen.

Verzonden.

Ontvangen.

Verzonden.

Combi volgens mij ben je nu laatste op lijst maar hou hem straks na kijken nog maar even daar voor als nog meer belangstelling komt. Hoeft nog niet terug naar mij.

Ja, ik volg wellicht nog... Stuur ik een PM naar kappeuter om te vragen of ik hier op mag (4e lijst)?

kappeuter (crew)
Is ok.

Dank je wel.

- JJ_D

combi
ontvangen+ pm naar JJ_D

combi
verstuurd

MXO
Lars schreef:
Combi volgens mij ben je nu laatste op lijst maar hou hem straks na kijken nog maar even daar voor als nog meer belangstelling komt. Hoeft nog niet terug naar mij.

Omdat je zo aandringt .

- JJ_D
- MXO

combi

- JJ_D
- MXO
- Spetie

combi
is het nog aangekomen???????

Deze middag aangekomen.

Dan heeft vrij lang over gedaan. Je had 6 of 7 mei al kunnen hebben das wel vaag.

Dat een dvd België-Nederland-België er een week over doet is niet uitzonderlijk, denk ik.

Ik had niet gezien dat belgie was.

Maar wordt hier bij de regels ook aanbevolen om : "Bij verzending vanuit en naar België wordt Priority verzending aanbevolen."

En belgie kan week duren ja op gewoone verzending Maar bij priority Max 2 tot 3 dagen. (scheelt €0,10)

JJ_D schreef:
Dat een dvd België-Nederland-België er een week over doet is niet uitzonderlijk, denk ik.

Reactie is bedoelt op Nederland-België. niet heen en weer. Want dan ben je idd 6 dagen kwijt maar iemand uit nederland vroeg of die belgie was aangekomen.

Verzonden naar MXO.

MXO
Ontvangen.

- MXO
- Spetie
- PascalE

Heel benieuwd naar deze Hitchcock

De week is al bijna voorbij maar ik heb nog niets gehoord.

Ik heb MXO ff PM gestuurt. kreeg ookal PM van hem dat hij druk had maar wel gezegt dat met jullie moest overleggen. Wou die film langer hebben.

Ik heb inmiddels bericht van MXO gehad. Er is overleg geweest en hij zal de film uiterlijk na het weekeinde mijn kant op sturen.

MXO
Gisteren verzonden!

Film zat gisteren in de bus! PM naar PascalE

Verstuurd naar PascalE

Ontvangen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:27 uur

geplaatst: vandaag om 21:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.