menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Rebecca (1940) (Alfred Hitchcock)

zoeken in:
Hier bij bied ik : Rebecca (1940) (Alfred Hitchcock) aan.
http://www.moviemeter.nl/film/3092

286 stemmen | gemiddelde 3,81
nr. 186 in de top 250

Regio 2 Met NL subtitels.
Geen cover aanwezig je krijgt alleen DVD binnen

- Goodfella_90

Madecineman (moderator)
- Goodfella_90
- Madecineman

verzonden naar eerste.

Lars schreef:

Geen cover aanwezig je krijgt alleen DVD binnen

Raar. Hier in Vlaanderen hebben ze Rebecca al twee maal in de reclame bij Carrefour gegooid. Telkens voor één euro. Ik heb hem een paar weken geleden nog zien staan voor 4,99.

veron35
- Madecineman
- veron35

speedy23 schreef:
(quote)

Raar. Hier in Vlaanderen hebben ze Rebecca al twee maal in de reclame bij Carrefour gegooid. Telkens voor één euro. Ik heb hem een paar weken geleden nog zien staan voor 4,99.

Naar mijn wete is hier nergens te koop. (En alleen in boxset uit geven) ik heb hem ook maar 2de hands gekocht. Ik kijk gewoon of belangstelling is.

us_raider
- Madecineman
- veron35
- us_raider

Die film is niet al te lang geleden nog uitgebracht in NL uitgebracht die collectie met die witte hoesjes. Essential Cinema heet die collectie geloof ik. Deze uitgave heb ik zelf. Prima te vinden dacht ik en ook niet al te duur. Maar hij zal inderdaad niet te huur zijn.

The One Ring schreef:
Die film is niet al te lang geleden nog uitgebracht in NL uitgebracht die collectie met die witte hoesjes. Essential Cinema heet die collectie geloof ik. Deze uitgave heb ik zelf. Prima te vinden dacht ik en ook niet al te duur. Maar hij zal inderdaad niet te huur zijn.

Nou je zegt... Dan heb ik me misschien vergist. Maar kan je winkel op noemen die hem heeft? want heb internet winkels na gelopen en niemand heeft de dvd. Zal die nu wel uitverkocht zijn.

starbright boy (moderator)
Lijkt alsof er een rechtenprobleem rond deze film hangt, want ook die Essential Cinema-versie is alweer niet meer leverbaar en steeds moeilijker te vinden. Ook in de VS en in Engeland is Rebecca steeds moeilijker via gewone webwinkels te vinden.

Ik herinner me ook weer waarom ik deze nu 2dehands had. omdat inderdaad ik had Essential Cinema-versie bestelt maar die was inderdaad uit verkocht en kon niet meer geleverd worden. (heb na gekeken,Want heb heel rijtje Hitchcock bestelt toen.)

Lars schreef:
(quote)

Nou je zegt... Dan heb ik me misschien vergist. Maar kan je winkel op noemen die hem heeft?

Ik kocht hem geloof ik bij Van Leest. Ergens in september of oktober vorig jaar, denk ik. Dan heb ik dus geluk gehad als hij inderdaad nu out of print is.

The One Ring schreef:

Prima vinden is die dus al tijd niet meer want van Leest heeft ook niet meer. (En als je zoek resultaten krijgt dan is die van andere titel Rebecca mini serie)

Als er liefhebbers zijn voor de film: kijk hier eens.
De bovenste vier zijn deze die ze bij ons voor één euro verkocht hebben.

Ontvangen en gezien. De dvd haperde regelmatig, maar ik denk dat dit aan mijn dvd-speler ligt aangezien ik dit probleem de laatste tijd wel vaker ervaar.

Dvd zal spoedig richting Tilburg gaan.

Goodfella_90 schreef:
Ontvangen en gezien. De dvd haperde regelmatig, maar ik denk dat dit aan mijn dvd-speler ligt aangezien ik dit probleem de laatste tijd wel vaker ervaar.

Dvd zal spoedig richting Tilburg gaan.

Nou de dvd heeft wel gebruikers sporen. Zo zou een DVD van mij normaal nooit uit zien alleen heb hem 2de hands. Maar mijn Arcam DVD las hem goed.

En alweer verstuurd naar Madecineman.

- veron35
- us_raider

Madecineman (moderator)
Is Binnen, PM naar Vernon 35

- veron35
- P8rb

us_raider heeft zich uitgeschreven, kan dus ook weg uit de lijst.

Héhé, ik ben er nog!

- veron35
- Apollinisch
- P8rb

Madecineman (moderator)
Vernon 35 heeft nog steeds niet gereageerd. Ik wacht even dit weekend af en anders stuur ik hem naar de volgende op de lijst.

combi
- veron35
- Apollinisch
- P8rb
- combi

Geen problemen met afspelen gehad Madecineman?

Madecineman (moderator)
Nee, niet 1x. Het wordt tijd voor een nieuwe DVD-speler Goodfella, vrees ik.

Jup, vandaag alwéér een dvd die hij weer uitspuugde.. (In a Lonely Place nog wel )

Spijtig dat een dvd-speler de dag van vandaag zo verschrikkelijk veel geld kost.

Ach ja, mijn huidige setje heeft het 3 jaar goed gedaan, en kostte toch maar een kleine 120 euro. Ga dit maal wel voor een leuke opwaardering; tussen de 150 en de 300 kan je al verschrikkelijk mooie setjes binnenhalen!

Madecineman (moderator)
Die van mij is 6 jaar oud en werkt nog steeds prima (Pioneer) destijds iets van 250-300 Euro (alleen de speler).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:36 uur

geplaatst: vandaag om 11:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.