menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Django

zoeken in:
wo2-Freak
Ik heb dit topic geopend omdat het mij opvalt dat veel mensen wel interesse hebben in deze film en de film eigenlijk niet bij de FRS of de videotheek te koop/leen is.

Ik heb deze film wel in bezit en wil wel graag dat meer mensen deze film kennen want het is wel een goede western klassieker (vind ik dan).

Als er belangstelling is plaats je natuurlijk een bericht.
(Overigens idee van Goodfella_90).

P.s: Ik ben geen minimaal 6 maanden lid van Moviemeter maar er stond een regel dat er bij bepaalde voorwaarden wel kon.

- Als dit nieuwe topic niet aan de eisen voldoet, verwijder hem dan meteen.

O ja, nog een vraagje: Als de ronde voorbij is krijg ik mijn dvd tog wel gewoon terug ?

Mug
Is het Italiaanse audio + ondertiteld (+ regio 2)? En ja, de dvd krijg je gewoon teru.

Aan het eind krijg je hem gewoon terug. Ik kan me er overigens nog niet op zetten aangezien ik al op drie lijsten sta, maar er zijn ongetwijfeld meer gegadigden.

MXO
Ik wil hem graag bekijken, dan haal ik mezelf wel van een andere lijst af!

- MXO

wo2-Freak
Uhmm ik heb de dvd er even bij gepakt dit staat op de achterkant:

Genre: Western
Speelduur: 88 Minuten
ENGELS GESPROKEN
Nederlands Ondertiteld

En film van Sergio Corbucci

Moet ik de film weg doen als hij niet Italiaans gesproken is?

- Voor het geval ik een andere versie heb:

Het is een film uit: 1966
Django
Het is dus de film die op de site staat ook gewoon zelfde omschrijving enzo.

(Ik twijfel omdat iemand iets over Italiaans vroeg...)

Chainsaw (moderator)
- MXO
- Chainsaw

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img121.imagevenue.com/loc1101/th_38755_Diango611_122_1101lo.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Even de ean-code nagezocht die wo2-freak mij in een pb verzond. Het betreft deze dvd.

Regio 2, nederlandse ondertiteling en Engels (nagesynchroniseerd, Italiaans is niet optioneel) gesproken.

Django op MM

- MXO
- Chainsaw

veron35
- MXO
- Chainsaw
- veron35

- MXO
- Chainsaw
- veron35
- Demoniac

- MXO
- Chainsaw
- veron35
- Demoniac
- Speedy23

Fijne introductie op Corbucci. Veel van die Italiaanse spaghetti en giallo wordt helaas niet in het Italiaans uitgebracht volgens mij.

Lekker veel nieuwe titels in de pakketservice laatstelijk.

wo2-Freak
Deze is inderdaad niet Italiaans gesproken. Is wel jammer maar ja...

- MXO
- Chainsaw
- Veron35
- Demoniac
- Speedy23

Nog meer mensen? (Tot vrijdag hier plaatsen, dan verzend ik hem..)

Interesse is er zeker, maar zoals Goodfella sta ik ook al op drie lijsten. Een goede toevoeging aan de pakketservice is het zeker.

wo2-Freak
Dat is in ieder geval wel goed om te lezen

Bloody MM-rules!.....(MM pakketservice is voor users die minimaal 6 maanden actief op MovieMeter zijn.)

wo2-Freak
Regels niet goed gelezen?

- MM Pakketservice is voor users die minimaal 6 maanden actief op MovieMeter zijn. Staat er

Daaronder:

- Deze regel vervalt, wanneer een MM lid een dvd uitleent die de moeite waard is. Als de dvd goed is gevonden mag hij ook dvd's lenen.

Dus ik mag gewoon dvd's lenen wanneer ik er een uitleen die het waard is..

Fijne introductie op Corbucci. Veel van die Italiaanse spaghetti en giallo wordt helaas niet in het Italiaans uitgebracht volgens mij.

Ik heb Django toch echt in het Italiaans!

Blue Underground, Regio 0. Verkozen boven deze Nederlandse dvd. De beeldverhoudingen zijn ook niet helemaal juist.

Maar je kunt 'm in ieder geval zien. Ik zag 'm de eerste keer met Duitse dub.

wo2-Freak
De dvd wordt morgen verstuurd naar de 1e die Django wou zien:

MXO

Tot vrijdag kun je, je naam er nog zetten. Anders duurt het te lang voordat ik hem terug krijg

wo2-Freak schreef:
Tot vrijdag kun je, je naam er nog zetten. Anders duurt het te lang voordat ik hem terug krijg
Het is zo dat als de film in roulatie is mensen zich ook nog inschrijven via dit topic, dus dat is niet afhankelijk van wanneer je 'm in roulatie brengt. Omdat mensen op meerdere lijsten staan duurt het soms even voordat ze zich hier aanmelden zoals Goodfella_90 en Co Jackso hier al hebben gepost.. Jij kunt je nu dus nog op drie lijsten van alle andere pakketservice films die nog in omloop zijn inschrijven.

Mijn ervaring leert dat een film een half jaar tot driekwart jaar rond zwerft in de Lage Landen. De pakketservice films die ik al terug heb gekregen en diegene die bij mij langskomen zien er meestal perfect uit, dus ik zou je geen zorgen maken over hoe de DVD behandeld wordt. Kapotte doosjes komen wel eens voor en worden meestal ter plekke door de user vervangen.

rokkenjager schreef:
Bloody MM-rules!.....(MM pakketservice is voor users die minimaal 6 maanden actief op MovieMeter zijn.)

28 April is over anderhalve maand, dan is deze film hoogstwaarschijnlijk nog wel in de pakketservice hoor.

@ Ramon K

Misschien daar maar eens achteraan. Onjuiste beeldverhoudingen zijn bij westerns, waar vaak grote landschappen in beeld komen, toch wel extra zonde.

wo2-Freak
Ow oke:

De film mag zolang mogelijk rond gaan (komen er meer stemmen voor Django en misschien komt de film nog wel in de top-250 hij is het igg wel waard!!)

De film mag tot Volgend jaar bekeken worden.
Het liefst heb ik de film in December terug. (10 december ofzo).
En anders 6 februari 2009. (Liefst sneller maar ja... )

11 maanden de tijd..

- MXO
- Chainsaw
- Veron35
- Demoniac
- Speedy23
- timbo_

Goodfella_90 schreef:
28 April is over anderhalve maand, dan is deze film hoogstwaarschijnlijk nog wel in de pakketservice hoor.
Bingo!....dat is waar ook . Enkel jammer dat ik me naam niet alvast hier kan plakken. Voor de rest verwachten dat alles maar goed gaat.

Chainsaw (moderator)
Offtopic berichten verwijderd. Vragen over de pakketservice kun je stellen in het algemene topic.

wo2-Freak
--- Mensen, de dvd is verstuurd!!! ---

Laat het weten als hij aangekomen is, waarschijnlijk maandag en uiterlijk Dinsdag moet de dvd bij de 1e persoon zijn.
Niet morgen iig, omdat ik het pas net heb verstuurd (20 minuten geleden).

Je hoeft echt niet altijd te posten hoor. Je zal de film hier perfect kunnen volgen.

wo2-Freak
Ok Maar ja, meestal melden ze het als ze de film hebben verzonden

MXO
Ontvangen!

wo2-Freak
Oke, eindelijk

Alleen verpakking zag er hellemaal slecht en lelijk uit hé

Chainsaw (moderator)
Aangezien user wo2-Freak is geband van de site, zal deze film uit de Pakketservice worden gehaald. User MXO zal de film terugsturen naar de eigenaar, de rest op de lijst zal de film helaas op een andere manier moeten zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:15 uur

geplaatst: vandaag om 03:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.