menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Allegro (Christoffer Boe)

zoeken in:
Ga ik vanavond hoogstpersoonlijk bij neo langsbrengen!

neo (crew)
Ontvangen.

neo (crew)
Gaat vandaag met de post mee richting Ozarklynch.

De dvd liep bij mij niet helemaal soepel en kon na wat moeite pas de film starten.

Ontvangen. Op het eerste zicht in prima staat.
Laat nog wel weten hoe het schijfje hier draait.

- BoordAppel
- Macmanus
- P8rb
- Knisper
- Green Destiny
- Badalamenti
- Silvio Dante
- lngrid
- Tommeh
- triqo
- Apollinisch

Allegro gaat asap richting BoordAppel.

Het schijfje liep ook hier helaas niet al te lekker. Heb echter bij het opstarten geen enkel probleem ondervonden. Maar zo'n 15mins. voor het einde.liep de dvd radicaal vast.

Vrees dat dit niet meer goed komt
Trek mij terug, jammer............

- BoordAppel
- Macmanus
- P8rb
- Knisper
- Green Destiny
- Silvio Dante
- lngrid
- Tommeh
- triqo
- Apollinisch

- BoordAppel
- Macmanus
- Knisper
- P8rb
- Green Destiny
- Silvio Dante
- lngrid
- Tommeh
- triqo
- Apollinisch

1 plaatsje opschuiven ivm vakantie.

Aangekomen.

Ik weet niet wie of hoe iemand het voor elkaar heeft gekregen maar er zit een enorme scheur in de DVD. Ik kan de DVD alleen nog afspelen op een vier jaar oude PC en dan nog alleen met RealPlayer. Een andere, nieuwere computer herkent de DVD niet en ook een Panasonic en Sony DVD speler willen er niet aan.

Ik zie nu dat ook RealPlayer het heeft opgegeven. Deze DVD is helaas overleden.

RIP. Jammerlijke zaak. Inderdaad, hoe krijg je het voor elkaar. Heb nog nooit een scheur in een dvd weten te krijgen, zonder er eerst mee gegooid te hebben (wat ik niemand wil verwijten, overigens).

Maar ja, risico van de Pakketservice. Niets aan te doen. Moet ik bij deze toch het topic beëindigen. Excuses aan iedereen die nog op de lijst staat.

Zou je toch alles terug willen sturen, BoordAppel?

Zonde inderdaad. Je mag toch wel verwachten dat mensen voorzichtig omgaan met geleende spullen.

Zou ook goed door de post kunnen komen natuurlijk. Er zitten drie scheurtjes in die allemaal vanuit het midden zijn ontstaan. De grootste is ruim 2 centimeter lang en komt dus ook over het beschreven gedeelte van de DVD heen.

Zou je toch alles terug willen sturen, BoordAppel?

Ik zal het zo snel mogelijk op de post doen.

So close! maar vooral vervelend voor Observator.

Een jammerlijke zaak inderdaad .

Om misverstanden te voorkomen wil ik toch nog even melden dat ik als regelmatige gebruiker van de pakketservice steeds met beleid en respect voor andermans spullen te werk ga. Vreemd genoeg had ikzelf geen opstartproblemen, en dit met een simpel jvc surround systeem met geintegreerde dvd speler. Neo kreeg echter ook al te kampen met opstartproblemen... Hier liep het schijfje wèl vast tijdens het finale kwartier.

Misschien kan er door de users die de film gezien hebben iets ondernomen worden om Observator tegemoet te komen ?

Ozarklynch schreef:
Misschien kan er door de users die de film gezien hebben iets ondernomen worden om Observator tegemoet te komen ?

Een vriendelijk voorstel, maar ik vind het niet nodig om euro's bijeen te gaan sprokkelen. Ik bied gratis een film aan, met het eigen risico dat ie schade oploopt. Is nu gebeurd, hoop alleen dat het niet weer gebeurd.

Het topic mag gesloten worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.