menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Magnificent Butcher

zoeken in:
Hij gaat na mij naar Matchostomos. Als ik het goed begrijp wil Leviwosc zelfs helemaal van de lijst af.

Verstuurd!

Ontvangen.

Maandag plaats ik mijn naam op de lijst...

- JJ_D
- Leviwosc?

De examens zijn in aantocht, en zoals wel vaker is de periode daaraan voorafgaande op zijn minst hectisch te noemen. Met 'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull' morgenavond als laatste avond 'uit het huis', zal ik 'Magnificent Butcher' dan ook niet meer kunnen bekijken voor dit weekend. Sta me dan ook toe deze enkele dagen langer in mijn bezit te houden, zodat ik hem zonder fout dit weekend kan bekijken én zonder fout maandag in de bus kan steken...

Van mij mag je dat...

Alvast bedankt voor je begrip.

Betreffende Leviwosc. Hij heeft me gemeld dat ik de dvd naar de volgende (JJ_D) mag sturen en dat hij geeneens meer op de lijst wenst te staan.

Verzonden.

Ontvangen. Nog interesse na mij?

Ik wacht nog op de adresgegevens van Ramon K... Het is nog steeds niet te laat.

Precies! Laatste oproep: iemand die dit leuke martial-arts filmpje nog wil zien!?

Anders gaat ie terug. Kan ik wellicht een Shaw-klassieker in de service pleuren.

Alvast bedankt voor 't uitlenen

Enne... ja graag!

Verzonden. En inderdaad bedankt voor het lenen. Fijne film!

Hier kan een slotje op. Dvd is terug.

starbright boy (moderator)
Bij deze, hartelijk dank voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:20 uur

geplaatst: vandaag om 17:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.