menu

De Site / MovieMeter pakketservice / A Snake of June

zoeken in:
Eindelijk gelukt om op de bus te doen!
Hij is dus onderweg naar Alastor.

Ontvangen. PM naar Madecineman.

Verstuurd.

Madecineman (moderator)
Binnengekomen, helaas niet helemaal in ongeschonden staat Doosje is beschadigd (of was dat al zo?) en DVD zat er los in.

Schade aan de DVD lijkt mee te vallen hoor, maar toch. Goede tip voor het opsturen van DVD's doe een stukje keukenpapier achter de lipjes aan de binnenzijde van het doosje.

Madecineman (moderator)
Deze is inmiddels ook op weg... En volgens mij ben ik m'n eigen tip van hierboven vergeten toe te passen

VANDAAG ONTVANGEN

Madecineman (moderator)
Zo, vroeg me net af wat er met dit pakketje eigenlijk gebeurt was.

Wegens drukte, geef ik mijn beurt aan de volgende op de lijst (Halcyon):

- Storaro
- Halcyon
- Anatolia

Mocht ondertussen nog een andere geïnteresseerde erbij komen, dan mag die gerust voordringen bij mij

Is verstuurd.

- Storaro
- Halcyon
- JJ_D
- Anatolia

Aangekomen. Het doosje was wel een beetje beschadigd!?

Onderweg naar JJ_D.

- Storaro
- Halcyon
- JJ_D
- Anatolia
- BlueJudaskiss

Dinsdag reeds ontvangen.

Anatolia is al een tijdje niet meer on-line geweest en antwoordt ook niet op mijn bericht. Misschien moet 'ie nu richting BlueJudaskiss? (PM me je adresgegevens, aub.)

Tot op heden hebben noch Anatolia, noch BlueJudaskiss iets van zich laten horen. Aangezien ik tot komende woensdag niet meer bereikbaar ben, blijft de dvd hier tot dan - tenzij één van beiden het komende uur nog een PM stuurt.

Verzonden naar BlueJudaskiss... Het doosje ben ik helaas vergeten te vervangen.

Dit brengt echter een wijziging in de lijst teweeg:

- BlueJudaskiss
- Anatolia

A Snake of June is toch ook in Nederland verkrijgbaar. (zag ik op verschillende internetwinkels)

starbright boy (moderator)
Ja, hij is verschenen bij Filmfreak.

Weet ik maar ik dacht dat een pakketservice alleen bestemd was voor films die moeilijk, of niet in Nederland te krijgen waren.

Gisteren ontvangen!

2. Alleen zeldzame/moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek.

Het feit dat deze bij het Nederlandse Filmfreak te verkrijgen is maakt deze nog niet minder zeldzaam. Ik heb 'm nooit in de winkels zien staan en al helemaal niet in de videotheek!

starbright boy (moderator)
DieGo schreef:
2. Alleen zeldzame/moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek.

Precies, we gaan uit van wat er ongeveer bij een gemiddelde Filmclub/Moviemax/Videoland ligt.

Ben weer terug: kan ik me nog beschikbaar stellen of ben ik te laat?

Heb een PM naar Anatolia gestuurd, maar nog niets gehoord.

Wil me hier ook nog wel aan wagen.

- Anatolia
- Diego

PM terug ontvangen: maandag of dinsdag richting Anatolia, zit nogal krap in m'n tijd.

Geloof me als ik zeg dat ik 'm vandaag op de bus had willen doen, maar ze hadden gewoon NERGENS enveloppen. Hopelijk gaat het morgen beter.

Is binnen. PM naar Diego.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.