menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Kim Ki-duk: Coast Guard (regio 1)

zoeken in:
Verzonden (naar Maxcomthrilla).

En vandaag alweer aangekomen.

Aangekomen, PM naar Knisper.

- Co Jackso
- Knisper
- JJ_D
(- Anatolia?)

Verstuurd

Ontvangen.

JJ_D schreef:
- Co Jackso
- Knisper
- JJ_D
(- Anatolia?)

Deze volgorde is goed wat mij betreft.

In orde, dan gaat 'ie na mij naar jou.

Verstuurd naar JJ_D

Wil er iemand na Anatolia (en nu JJ_D) deze film nog zien? Maar staat nu nog op andere lijsten of is nog geen 6 maanden lid?

Indien niet dan zal ik bij terugkomst een nieuwe film in de pakketservice doen. Ga ik daar vast de belangstelling voor peilen. Anders wacht ik daar nog even mee.

Ontvangen.

Gaat morgenochtend op de bus (nu al gemeld omdat ik een poosje niet online kan komen)...

Al ontvangen, Anatolia?

Ja, sorry, vorige week vrijdag al.

Heb hem inmiddels proberen te kijken, maar mijn nieuwe dvd-speler blijkt geen andere regio's te accepteren (i.t.t. tot mijn oude). Ik moet hem dus afspelen op de computer, maar heb momenteel weinig tijd. (ik zal hem wel gewoon op tijd op de post doen)

Na mij terug naar Mochizuki Rokuro..? Mag ik je adres?

Mochizuki? (2e pb)

Die is eventjes weg geloof ik en komt binnen enkele dagen terug. Nog eventjes geduld.

Ik ben er weer (PM naar Anatolia)

Laatste kans!!! Als er nog iemand geïnteresseerd is schrijf je dan in. Ik heb Anatolia gevraagd m tot de 16e april vast te houden, anders gaat-ie terug naar mij en komt er (denk ik) een Fulci in de pakketservice voor terug...

Ik ben nog wel geinteresseerd.. (PM naar Anatolia).

- Soom.

Film is op weg naar soom.

Ontvangen. PM naar Mochizuki Rokuro. Hij doet het ook niet bij mij, verkeerde regio... Jammer maar helaas, niets aan te doen. Ik heb 3 keer geprobeerd om hem af te spelen, op 3 verschillende manieren, maar hij gaf telkens een fout melding aan.

Vandaag gaat de dvd terug naar Mochizuki Rokuro.

Bedankt voor het lenen, Mochizuki Rokuro!

De DVD is na een reis van 266 dagen veilig en wel teruggekeerd in Utrecht. Hij ziet er prima uit, paar zeer lichte krasjes op het schijfje, maar dat lijkt me geen enkel probleem. Dus laat niemand zich weerhouden om, om die reden DVD's uit de pakketservice te laten.

Ik geloof niet dat iemand er een meesterwerk in zag (ik zelf niet in de minste plaats), maar hoop dat jullie je er mee vermaakt hebben.

Er kan een slotje op het topic!

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:46 uur

geplaatst: vandaag om 18:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.