menu

De Site / MovieMeter pakketservice / David Lean: Hobson's Choice & Sound Barrier

zoeken in:
- JJ_D
- Matchostomos

Deze middag in de bus gevonden...

Ontvangen.

Het lijkt me wel gepast om de dvd's een week bij te houden en af te wachten of er in die tijd nog enige animo voor is. Zoniet, stuur ik ze terug op naar de rechtmatige eigenaar.

Matchostomos schreef:
Ontvangen.

Het lijkt me wel gepast om de dvd's een week bij te houden en af te wachten of er in die tijd nog enige animo voor is. Zoniet, stuur ik ze terug op naar de rechtmatige eigenaar.

Zo idd afgesproken. En als ik m terugkrijg doe ik zoals beloofd in het algemene discussietopic een andere film erin. Dus... maak je keuze!

Na een kleine week wachten (in principe al drie weken na mijn aanmelding voor deze films) blijkt er geen animo meer te zijn en wordt de dvd, zoals afgesproken, teruggestuurd naar de rechtmatige eigenaar.

Een slotje lijkt me dan ook van toepassing.

kos
In ieder geval een bedankje van mijn kant. .

OK graag gedaan. En als het meezit komt de volgende film in omloop. Höhenfeuer of Don't Torture a Duckling. Zal nog ns de reacties nalezen.

Inderdaad, bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.