menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Nightmare Alley

zoeken in:
Gisteren ontvangen!

- BlueJudaskiss
- Goodfella_90
- Matchostomos
- Fikret8

Is eindelijk op de bus gegaan!

Ontvangen!

Verzonden.

Ik kom er trouwens net achter dat ik hem per ongeluk naar Fikret8 heb gezonden ipv Matchostomos. Ik hoop dat de aanpassing van de volgorde geen problemen oplevert?

Zolang Fikret8 hem binnen de 'verplichte' tijd terugstuurt (de examenperiode komt namelijk in zicht), zou de aanpassing geen probleem mogen opleveren.

Reeds ontvangen neem ik aan? Of duurt het werkelijk langer deze periode..

Goodfella_90 schreef:
Reeds ontvangen neem ik aan? Of duurt het werkelijk langer deze periode..

Vandaag ontvangen.

Waarschijnlijk duurde het inderdaad iets langer dan normaal wegens de kerstdrukte.

PM je adresgegevens alvast Matchostomos.

Ik denk dat Fikret8 ons enige verduidelijking schuldig is.

Gaat morgen op de post.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.dvd.nl/forum/images/smilies/icon_redface.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ontvangen.

De dvd van 'Nightmare Alley' werd zonet terug verzonden naar zijn rechtmatige eigenaar. Bijgevolg mag er dan ook een slotje op dit topic geplaatst worden.

kappeuter (crew)
Okidoki.

BASWAS bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.