menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Beautiful in Beaufort-Wes

zoeken in:
Roept u maar. http://www.moviemeter.nl/fi...

Dragje

dragje
Yeps, wie wil hem na mij? Nadat ik hem bekeken heb als ik hem binnenkrijg wil ik hem graag doorsturen, dus stuur mij even een privé bericht met adres gegevens als jij deze documentaire na mij wenst te krijgen!

kappeuter (crew)
-Dragje
-kapp

- Dragje
- kapp
- Diego

stinissen (crew)
- Dragje
- kapp
- Diego
- stinissen

dragje
Ontvangen, is het heel erg dat ik hem niet vanavond maar donderdag avond bekijk om de dvd voorts vrijdag op de bus te doen?

DVD is zonder hoes geleverd overigens. Niet dat lieden me straks scheef gaan aankijken

Ik zou graag van "kapp" zijn/haar adres gegevens willen ontvangen.

4. Dvd's moeten binnen een WEEK bekeken worden en weer verstuurd worden naar de volgende op de lijst.
Bij verzending vanuit en naar België wordt Priority verzending aanbevolen. Het pakket zal sneller op zijn bestemming aankomen en de de kosten hiervan zijn maar een fractie meer dan bij normale verzending.

PM naar Kapp voor adresgegevens

dragje
@Wouters

Ok, dank voor deze info. Dat gaat zeker lukken!

Mug
http://www.moviemeter.nl/forum/14/1922 daar staat alles uitgelegd.

dragje
Thanks, duidelijk!

dragje
Gezien en op de post gedaan zonet (gaat dus vanavond nog met de post mee richting kappeuter.

kappeuter (crew)
Dvd ontvangen.

- kapp
- Diego
- stinissen

kappeuter (crew)
Dvd wordt vandaag verzonden naar Diego.

- Diego
- stinissen
- tsjidde

Ontvangen!

Verstuurd!

stinissen (crew)
aangekomen

12-06-2007 DVD ontvangen

Zijn er nog meer gegadigden?

Doe maar.

Ik stuur je mijn gegevens.

- Quido

Ontvangen ... als nog iemand hem wil zien, PM maar even. Als niemand hem meer wil moet iemand me even laten weten waar hij naar toe moet.

Quido schreef:
Ontvangen ... als nog iemand hem wil zien, PM maar even. Als niemand hem meer wil moet iemand me even laten weten waar hij naar toe moet.

Ik weet niet of je al een PM gehad hebt of gaat krijgen van andere belangstellenden, ik wil deze documentaire namelijk ook graag zien. Weliswaar sta ik reeds op drie andere lijstjes van de pakketservice, maar die willen maar niet opschieten. Om die reden heb ik me hier ook nog niet gemeld.

Dus voor de dvd teruggestuurd wordt naar Hando zou ik hem graag ook even in huis willen hebben om te bekijken. Ik wacht op een PM of een reactie hier van je om mijn adresgegevens aan jou of een ander op te sturen.

Stuur ze maar door. Ik neem aan dat het niet zo'n probleem is.
(excuses voor de late reactie, was het topic uit het oog verloren)

Ik heb er geen bezwaar tegen. Dus als niemand het verder wil zien, kan BASWAS de dvd lenen buiten de pakketservice om.

Ontvangen.

Verzonden naar de eigenaar. Hando ontzettend bedankt!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.