menu

De Site / MovieMeter pakketservice / 964 Pinocchio

zoeken in:
gewoon begrijpen dat het jouw spullen niet zijn en dat er nog meer mensen de film willen zien. Komt gewoon beetje laks over, hoeft niet zo te zijn natuurlijk.

ondertussen al ontvangen triqo ??

Triqo is 21 juli voor het laatst online geweest (op moviemeter), misschien op vakantie.

Was op vakantie idd, en heb de dvd nog niet ontvangen.

Ook geen briefje van de postbode en ook niet bij de buren dus vraag me af of hij al verstuurd is?

al 3 weken onderweg van belgie naar nederland? dit klopt niet

kappeuter (crew)
Avitas Sibannac schreef:
Nogal ja. Ik ben al op m'n fouten gewezen (en terecht, het is niet de eerste keer) maar het is wel duidelijk nu. Ik wil nog steeds kunnen deelnemen aan de pakketservice en gewoon lid zijn van moviemeter.
Hoe staat het trouwens? Al ontvangen Triqo?

En dan nu zeker 'toevallig' de dvd zoek....

Zou het wel jammer vinden als die DVD kwijt is en ook voor degene die hem nog graag wilden zien.

Als de verstuurder en ontvanger zeker weten dat ze de DVD niet meer thuis hebben liggen dan ben ik bang dat deze DVD weg is. Nederland-Belgie duurt wel een tijdje, maar meer dan 3 weken is wel erg lang.

het zou iig helpen als avitas duidelijk meldt wanneer ie de deur uit ging. paar dagen de deur uit is beetje te vaag.

kappeuter schreef:
(quote)

En dan nu zeker 'toevallig' de dvd zoek....

Let wel op met wat je insinueert...

Bas17 schreef:
Zou het wel jammer vinden als die DVD kwijt is en ook voor degene die hem nog graag wilden zien.

Als de verstuurder en ontvanger zeker weten dat ze de DVD niet meer thuis hebben liggen dan ben ik bang dat deze DVD weg is. Nederland-Belgie duurt wel een tijdje, maar meer dan 3 weken is wel erg lang.

Dit is allesbehalve normaal. Dit duurt gemiddeld 4-5 werkdagen.
Als de dvd dan toch degelijk verloren blijkt te zijn moeten wij een regeling treffen.

Die lijkt me simpel aangezien jij de laatste was die hem in zijn bezit had

http://shop.mtv.com/964-Pinocchio-Psychological-Sci-Fi_stcVVproductId2935113VVcatId421341VVviewprod.htm

normale procedure is volgens mij dat iedereen die de film gezien heeft via de service een euro of zo naar 1 persoon telebankiert die dan een nieuwe besteld en weer doorstuurd. maar dat laat ik aan hetzij de mods of de eigenaar van de dvd over hoe dat geregeld wordt.

@ avitas, insinueren of niet, het is vrij logisch dat mensen vraagtekens zetten bij dit verdwijnen van de dvd als je de dvd bijna 2 maanden in je bezit heb gehad en 3 keer zei em op te sturen en het niet gedaan hebt. beetje lullige timing. maar goed, ik 'vertrouw' mensen dus reken er op dat dit niet zo is.

je hebt trouwens nog niet eens gestemd op de film?

Zal Bas17 wel uitmaken, niet?

Mij best. Maar de bestelling laat ik dan aan hem over. Ik bezorg hem het geld wel via overschrijving ofzo. Of ik wacht op een ander voorstel.

Hoeft allemaal geen regelingen te gaan treffen hoor. Ik vind het jammer, maar het was het risico dat ik wist te lopen voordat ik hem in de pakketservice deed. Ik ga er vanuit dat niemand er wat aan kan doen.

Ik hoop dat jullie nog een keer kunnen nakijken of jullie hem echt niet thuis hebben en misschien even kijken of het naar het goede adres is gegaan. Maar waarschijnlijk gewoon een onzorgvuldige postbode.

Hier nog iets van vernomen?

Bas17 schreef:
Hier nog iets van vernomen?

Dat hij nu nog ergens terecht komt lijkt me haast onmogelijk. Ik wil je hiervoor nog steeds een vergoeding geven hoor... Het is dan misschien niet mijn fout, maar ik ben wel diegene die het zo lang heeft laten aanslepen..

Ach, het is jammer, maar het risico. Nu is de kans wel erg laag dat hij nog wordt teruggevonden, dus ik denk dat er een slotje op kan

kappeuter (crew)
Alsnog bedankt!

Vervelend om om deze reden een slotje te moeten plaatsen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:12 uur

geplaatst: vandaag om 06:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.