menu

De Site / MovieMeter pakketservice / 20 Million Miles to Earth (1957)

zoeken in:
Al ontvangen, Italian?

Ja, gisteren !

Vandaag verzonden naar The One Ring( het hoesje was van boven wat kapot )

Binnen! Moet iemand anders hem nog na mij?

veron35
Ja ik als het nog kan.

- veron35

Intussen alweer verstuurd trouwens.

veron35
Vrijdag ontvangen. Was ik vergeten neer te zetten. Iemand na mij?

NOG LIEFHEBBERS???

(afbeelding)

Zou je hem (met goedkeuring van speedy) nog een paar dagen vast kunnen houden? Ik verwacht over een dikke week van de lijst van Nightmare Alley af te zijn en zodoende op 2 in plaats van 3 lijsten te staan. Mocht iemand ondertussen deze film eerst willen lenen is dat natuurlijk geen probleem.

veron35
Goodfella_90 schreef:
Zou je hem (met goedkeuring van speedy) nog een paar dagen vast kunnen houden? Ik verwacht over een dikke week van de lijst van Nightmare Alley af te zijn en zodoende op 2 in plaats van 3 lijsten te staan. Mocht iemand ondertussen deze film eerst willen lenen is dat natuurlijk geen probleem.

Dan kan ik hem pas volgende week vrijdag versturen... Ik ben dan op vakantie. Maar als het mag doe ik het.

Voor mij helemaal geen probleem hoor..

veron35
Hallo, ik ben het na die week helemaal vergeten. Doe hem vandaag op de post. Sorry.

veron35 schreef:
Hallo, ik ben het na die week helemaal vergeten. Doe hem vandaag op de post. Sorry.

Is deze film nu onderweg naar Goodfella_90?

Als dit het geval is, heb ik na hem ook belangstelling om deze dvd te bekijken voor hij teruggestuurd wordt naar Speedy23. Ontdek hem nu pas in de pakketservice.

veron35
Nee, hij ziet ervan af. Nu licht hij nog hier. Ik moest snel weg na het zien van zijn antwoord en ben in de haast Speedy een berichtje vergeten te sturen. Dus stuur me je adres maar.

veron35
Verzonden.

Ontvangen.

Ik zou 'm heel graag willen zien, maar ik ga vrijdag tot en met 4 augustus op vakantie...als hij vast gehouden zou kunnen worden: heel graag!!!

BlueJudaskiss schreef:
Ik zou 'm heel graag willen zien, maar ik ga vrijdag tot en met 4 augustus op vakantie...als hij vast gehouden zou kunnen worden: heel graag!!!

Morgen zal ik een pb naar speedy23 sturen om met hem te overleggen.

BASWAS schreef:

Morgen zal ik een pb naar speedy23 sturen om met hem te overleggen.

Voor mij is dit dik in orde hoor.

Mijn dank!

Graag gedaan.

Zal de dvd na 4 augustus versturen naar BlueJudaskiss.

Hij kan op de bus!

BlueJudaskiss schreef:
Hij kan op de bus!

O.K. Komende week.

BASWAS schreef:
Ontdek hem nu pas in de pakketservice.

Ik dus ook. Mag ik dan nu nog op de lijst speedy? Als ik alle correspondentie volg dan kan-ie na BlueJudasKiss naar mij toe. Thanks!

- Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro schreef:

Mag ik dan nu nog op de lijst speedy?

- Mochizuki Rokuro

Natuurlijk. Waarom niet? Hoe meer hoe liever.

Verstuurd.

Ik hoop dat ik de film ook nog mag zien.

- Mochizuki Rokuro
- Leviwosc

- Mochizuki Rokuro
- Leviwosc
- Miss Daisy

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:20 uur

geplaatst: vandaag om 02:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.