menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Ugetsu Monogatari VHS, Engelse subs!

zoeken in:
Wegens onvoorzien tijdgebrek helaas niet kunnen kijken binnen de termijn, hij gaat morgen richting Anatolia (hopelijk dat zich tussen nu en dan een gelegenheid voordoet).

Ik had de film al vorige week zaterdag ontvangen en heb hem reeds bekeken. Ik stuur hem morgen meteen op.

Overigens, voor degenen die niet voor verassingen willen staan: bij mij paste de enveloppe niet door de TNT-standaardbrievenbus (i.t.t. mijn eigen brievenbus, vreemd). Dus houd rekening met hogere kosten dan verwacht

Als het goed is hebben FK en DF de film een paar dagen geleden al ontvangen..? (tracktrace.nl)

FisherKing
Yup, ontvangen en gekeken. Boerenpummel mag adres geven.

- boerenpummel
- Feanaro Surion
- jordybeukeboom
- SpaghettiWestern

ontvangen.

- Feanaro Surion
- jordybeukeboom
- SpaghettiWestern
- Matchostomos

Had hem zodra die binnen was even in een envelop gestopt om te kijken of hij paste. Ben hem daarna soort van vergeten tot net, zal hem zo kijken en vanmiddag nog op de bus doen.

Sorry.

Ontvangen!

Hmm, dat ging snel...

Gaat morgen door naar SpaghettiWestern

Ontvangen.

En indien niemand deze nog wenst te zien, veronderstel ik dat Ramon K hem terugwenst.

kappeuter (crew)
Ramon heeft de VHS geschonken aan Matchostomos.
Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:40 uur

geplaatst: vandaag om 18:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.