De Site / MovieMeter pakketservice / Amator (1979)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2007, 00:31 uur
- (stinissen?)...hij maakt een post, maar zijn naam staat er niet bij...
- eRCee
-Matchostomos
- eRCee
-Matchostomos
0
stinissen (crew)
geplaatst: 14 april 2007, 00:34 uur
Matchostomos schreef:
- eRCee
-Matchostomos
- eRCee
-Matchostomos
Wat bedoel je??
0
geplaatst: 14 april 2007, 00:38 uur
Nevermind, je nam gewoon je naam weg, aangezien je hem had gezien. Mijn excuses. 
En dus:
- eRCee
- Matchostomos

En dus:
- eRCee
- Matchostomos
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:01 uur
Misschien even zeggen dat de post al een tijdje aan het staken blijkt te zijn, waardoor het wat langer kan duren.
0
geplaatst: 30 juni 2007, 00:57 uur
What the...
Op 6 juni verstuurd. Helaas niet verzekerd, omdat het 'altijd wel goed gaat'. Neem aan dat een postbode ergens aan het genieten is van de film.
Wat is overgens gebruikelijk bij zoiets, als een dvd zoek raakt?
Op 6 juni verstuurd. Helaas niet verzekerd, omdat het 'altijd wel goed gaat'. Neem aan dat een postbode ergens aan het genieten is van de film.
Wat is overgens gebruikelijk bij zoiets, als een dvd zoek raakt?
0
geplaatst: 30 juni 2007, 04:58 uur
dat iedereen die al gebruik heeft gemaakt van de service allemaal een euro of wat lapt voor de aanschaf van een nieuwe
0
kappeuter (crew)
geplaatst: 30 juni 2007, 09:59 uur
Nog even een paar dagen aanzien. Het is gelukkig wel eens vaker voorgekomen dat een pakketje op mysterieuze wijze alsnog opduikt. Hopen dat dat nu ook zo is. Anders even vergoedingsactie starten inderdaad.

0
FisherKing
geplaatst: 30 juni 2007, 10:08 uur
Ik kan inmiddels melden dat we de dvd gister hebben aangeschaft in de reeks 3 voor 25 bij van Leest. Dus qua prijs valt het allemaal weer mee, gelukkig 
Hopen idd dat de postbode spijt krijgt

Hopen idd dat de postbode spijt krijgt

0
geplaatst: 30 juni 2007, 20:18 uur
Jammer dat ik hem zelf nog niet gezien had voordat ik hem in de pakketservice deed. Een vergoedingsactie vind ik niet nodig hoor, ik heb zelf een risico genomen door de dvd door heel Nederland en België te laten sturen. Misschien dat ik hem eens van iemand mag lenen, want ik wil hem wel graag eens zien. 

0
geplaatst: 30 juni 2007, 22:32 uur
Vind het toch wel vervelend. Helemaal nu ook The Lost Weekend niet aangekomen schijnt te zijn (ga maandag even bellen met de TPG post; heb het beide namelijk in dezelfde brievenbus gedaan...).
0
geplaatst: 10 juli 2007, 16:48 uur
Nee helaas
Mocht ie de komende twee weken wel binnen komen, ben ik helaas op vakantie....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.