menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Amator (1979)

zoeken in:
Sander2
En weer verstuurd.

Ontvangen.

- (stinissen?)...hij maakt een post, maar zijn naam staat er niet bij...
- eRCee
-Matchostomos

stinissen (crew)
Matchostomos schreef:
- (stinissen?)...hij maakt een post, maar zijn naam staat er niet bij...
- eRCee
-Matchostomos

Wat bedoel je??

Nevermind, je nam gewoon je naam weg, aangezien je hem had gezien. Mijn excuses.

En dus:

- eRCee
- Matchostomos

Gaat morgen op de bus.

Binnen.

Zojuist verstuurd.

Ontvangen.

Als deze nog in omloop is, ben ik er ook nog erg voor te vinden!

Same here.

- XfofaXX
- Gotti

FeZ
- XfofaXX
- Gotti
- FeZ

Vindt morgen zijn weg richting bus en XfofaXX.

Ontvangen.

En weer verstuurd (vanuit België).

- Gotti
- FeZ
- Tommeh

Misschien even zeggen dat de post al een tijdje aan het staken blijkt te zijn, waardoor het wat langer kan duren.

Heb hier iig nog niets ontvangen...

Correctie: vond hem vandaag in mijn brievenbus.

Gaat morgen richting FeZ.

MXO
- Tommeh
- MXO

FeZ
Nog niks ontvangen...

What the...

Op 6 juni verstuurd. Helaas niet verzekerd, omdat het 'altijd wel goed gaat'. Neem aan dat een postbode ergens aan het genieten is van de film.

Wat is overgens gebruikelijk bij zoiets, als een dvd zoek raakt?

dat iedereen die al gebruik heeft gemaakt van de service allemaal een euro of wat lapt voor de aanschaf van een nieuwe

kappeuter (crew)
Nog even een paar dagen aanzien. Het is gelukkig wel eens vaker voorgekomen dat een pakketje op mysterieuze wijze alsnog opduikt. Hopen dat dat nu ook zo is. Anders even vergoedingsactie starten inderdaad.

FisherKing
Ik kan inmiddels melden dat we de dvd gister hebben aangeschaft in de reeks 3 voor 25 bij van Leest. Dus qua prijs valt het allemaal weer mee, gelukkig

Hopen idd dat de postbode spijt krijgt

Jammer dat ik hem zelf nog niet gezien had voordat ik hem in de pakketservice deed. Een vergoedingsactie vind ik niet nodig hoor, ik heb zelf een risico genomen door de dvd door heel Nederland en België te laten sturen. Misschien dat ik hem eens van iemand mag lenen, want ik wil hem wel graag eens zien.

Vind het toch wel vervelend. Helemaal nu ook The Lost Weekend niet aangekomen schijnt te zijn (ga maandag even bellen met de TPG post; heb het beide namelijk in dezelfde brievenbus gedaan...).

The Lost Weekend is inmiddels aangekomen. Amator nog niet?

FeZ
Nee helaas Mocht ie de komende twee weken wel binnen komen, ben ik helaas op vakantie....

FeZ
Terug van vakantie, niks binnen gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:48 uur

geplaatst: vandaag om 06:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.