menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Criss Cross (regio 1)

zoeken in:
Vreemd. Was destijds ook al zo met This Gun For Hire (ook R1). Sommige schijn ik wel te kunnen afspelen en sommige niet. Is hier een logische verklaring voor..?

Goodfella_90 schreef:
Vreemd. Was destijds ook al zo met This Gun For Hire (ook R1). Sommige schijn ik wel te kunnen afspelen en sommige niet. Is hier een logische verklaring voor..?
Je noemt DVD's die in 2004 zijn uitgekomen, misschien een minder agressieve regiocode toendertijd. Dat komt wel meer voor met DVD's uit die periode. Die latere extra RCE-code heeft alleen Columbia toegepast, maar bij officieel regiovrijmaken heeft deze code gelukkig geen tot nauwelijksast effect.
Verder kan je huidige DVD-speler wat minder kritisch zijn mbt regiocodes, maar blijft wat dat betreft wel een flipperkast verwacht ik. (Dit laatste gold ook voor die low-budget Provision DVD-spelers van Blokker.)

Gelukkig kent HD-DVD (tot op heden) die consument-onvriendelijke regiokode flauwekul niet.

Sander2
Ontvangen. Als niemand deze meer wil, stuur ik hem terug naar Dogie_Hogan...

Sander2 schreef:
Ontvangen. Als niemand deze meer wil, stuur ik hem terug naar Dogie_Hogan...
Hi "Sander2",

zie ook je Berichten, maar "The One Ring" neemt in elk geval CRISS CROSS van mij over, dus de DVD kan naar hem gestuurd worden en hij neemt contact met je op mbt adresinfo.

"Dogie"

PS
Als er nog geinteresseerden zijn in CRISS CROSS , dan ff contact opnemen met "The One Ring".

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img376.imageshack.us/img376/3023/crisscrosslcuu7.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Sander2
Verstuurd naar The One Ring. Topic kan op slot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:58 uur

geplaatst: vandaag om 02:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.