De Site / MovieMeter pakketservice / Léolo
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2007, 14:40 uur
- XfofaXX
- veron35
Haal me hier vanaf ivm examens in juni en bijgevolg waarschijnlijk weinig tijd...
- veron35
Haal me hier vanaf ivm examens in juni en bijgevolg waarschijnlijk weinig tijd...
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:02 uur
Wou de film vandaag versturen maar de post lijkt te staken -_-
Het zal dus voor dinsdag zijn (ivm weekend + feestdag)
Het zal dus voor dinsdag zijn (ivm weekend + feestdag)
0
geplaatst: 13 juni 2007, 13:12 uur
Inmiddels ontvangen, met slecht nieuws. Heb deze dvd op een drietal spelers proberen af te spelen, en driemaal als reactie Error gekregen. Ik weet niet of eerdere gebruikers hier ook last van hebben gehad en het negeerde, maar dat kan ik dus niet. Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd. Ik weet niet of de dvd al vanaf het begin zo is verstuurd, maar degene die ermee begonnen is, was niet slim bezig.
Graag hoor ik verdere instructies..

0
veron35
geplaatst: 13 juni 2007, 15:25 uur
Co Jackso schreef:
Inmiddels ontvangen, met slecht nieuws. Heb deze dvd op een drietal spelers proberen af te spelen, en driemaal als reactie Error gekregen. Ik weet niet of eerdere gebruikers hier ook last van hebben gehad en het negeerde, maar dat kan ik dus niet. Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd. Ik weet niet of de dvd al vanaf het begin zo is verstuurd, maar degene die ermee begonnen is, was niet slim bezig.
Ik had er geen problemen mee, maar ik vond het idd wel vreemd dat de dvd zonder hoesje werd verstuurd.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 16:03 uur
Co Jackso schreef:
...Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd...
...Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd...
Ja jij ook bedankt. In een gewatteerde envelop kan er weinig gebeuren dacht ik.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 21:43 uur
Redlop schreef:
(quote)
Zo grof bedoelde ik het niet, maar zonder doosje is er altijd risico lijkt mij. Maar wat wil je dat er nu gaat gebeuren Redlop, moet ik hem terugsturen? Er bestaat een kans dat hij het op een andere speler nog wel doet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.