menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Léolo

zoeken in:
Gisteren dan toch in mijn bus...

- XfofaXX
- veron35

Haal me hier vanaf ivm examens in juni en bijgevolg waarschijnlijk weinig tijd...

verstuurd

Ontvangen.

Wou de film vandaag versturen maar de post lijkt te staken -_-
Het zal dus voor dinsdag zijn (ivm weekend + feestdag)

Gisteren dus verstuurd

veron35
Vandaag ontvangen!

- veron35
- Co Jackso

veron35
Net opgestuurd.

Inmiddels ontvangen, met slecht nieuws. Heb deze dvd op een drietal spelers proberen af te spelen, en driemaal als reactie Error gekregen. Ik weet niet of eerdere gebruikers hier ook last van hebben gehad en het negeerde, maar dat kan ik dus niet. Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd. Ik weet niet of de dvd al vanaf het begin zo is verstuurd, maar degene die ermee begonnen is, was niet slim bezig.
Graag hoor ik verdere instructies..

veron35
Co Jackso schreef:
Inmiddels ontvangen, met slecht nieuws. Heb deze dvd op een drietal spelers proberen af te spelen, en driemaal als reactie Error gekregen. Ik weet niet of eerdere gebruikers hier ook last van hebben gehad en het negeerde, maar dat kan ik dus niet. Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd. Ik weet niet of de dvd al vanaf het begin zo is verstuurd, maar degene die ermee begonnen is, was niet slim bezig.
Graag hoor ik verdere instructies..

Ik had er geen problemen mee, maar ik vond het idd wel vreemd dat de dvd zonder hoesje werd verstuurd.

Co Jackso schreef:
...Het is ronduit belachelijk dat een dvd in de pakketservice is gedaan zonder fatsoenlijk doosje en in een kartonnen verpakking. Waarschijnlijk scheelt dit in kosten, maar iig niet in de verzorging van de dvd...

Ja jij ook bedankt. In een gewatteerde envelop kan er weinig gebeuren dacht ik.

Redlop schreef:
(quote)

Ja jij ook bedankt. In een gewatteerde envelop kan er weinig gebeuren dacht ik.

Zo grof bedoelde ik het niet, maar zonder doosje is er altijd risico lijkt mij. Maar wat wil je dat er nu gaat gebeuren Redlop, moet ik hem terugsturen? Er bestaat een kans dat hij het op een andere speler nog wel doet.

Stuur maar, dab zie ik het wel

Verzonden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:59 uur

geplaatst: vandaag om 12:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.