menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Rocco e i suoi Fratelli (Rocco and his brothers)

zoeken in:
Sorry maar ik heb het pakketje gewogen en het was 100 gram, 1,76 dus. En ik ben er gewoon goed mee omgegegaan e.d. Verder heb ik al eerder twee euro voor Belgie gedaan, en toen waren er ook geen problemen mee. Ik snap dat de situatie nogal zuur is, maar om me meteen zo aan te vallen is ook 'schandalig'.

je bent niet persoonlijk aangevallen hoor maik. er werd alleen gezegd dat het wat slordig was en dat er verwacht wordt dat je zorgvuldig met andermans spullen omgaat. En je hebt je netjes verklaard dus geen problemen verder

Kan gebeuren, geen kwaad in de zin

Raar dat we nu elkaar aan het afzeiken zijn, terwijl het waarschijnlijk gewoon aan die sukkels bij de posterijen ligt.

ligt niet aan de posterijen en afzeiken is wel een heel groot woord.

Ja sorry, maar ik las opeens zoveel berichten waarbij ik in negatief daglicht werd gezet, terwijl ik me best had gedaan het gewoon goed en op tijd op te sturen. Hopelijk komt het eindelijk aan

Soms is je best niet goed genoeg.

Goodfella_90 schreef:
Soms is je best niet goed genoeg.

Wat zijn we scherp vandaag

Vandaag aangekomen.

En nog strafport oid? Ligt dus wel aan de posterijen. Volgende keer wellicht wat meer geduld opbrengen...

Verstuurd

Ontvangen

Nog geen tijd gehad om te kijken.
Ga er werk van maken

Gaat morgen op de post !

us_raider
Ontvangen.

us_raider
Ingrid heeft al sinds 22 april niet meer ingelogd en bijgevolg reageert ze ook niet op mijn verzoek, in de vorm van een pm, om haar gegevens te sturen. Dan maar naar The One Ring?

Lijkt me geen slecht idee. Ik probeer het later wel bij Ingrid.

veron35
-lngrid
-veron35

us_raider
Gisteren gegevens van Ingrid ontvangen en vandaag verstuurd.

-The One Ring
-veron35

Ontvangen.

The One Ring kan vast zijn adresgegens aan mij sturen.

-The One Ring
-veron35
- odie (ben tot 16 juni op vakantie)

vanaf wanneer tot 16 juni ? Anders is het misschien handig als je ff 1 plekje voorkruipt

Nog altijd niet verstuurd?

heb een PM gestuurd naar Ingrid (ze was 20 mei nog online) maar ik heb geen idee waarom ze niet antwoord

-The One Ring
-veron35
- odie
- italian

Wouters schreef:
heb een PM gestuurd naar Ingrid (ze was 20 mei nog online) maar ik heb geen idee waarom ze niet antwoord

Ze houd deze service nou wel al ontiegelijk lang op.

MXO
Ik heb hem anders nog wel liggen en wil hem best beschikbaar stellen voor tot op het moment dat hij nog niet terecht is!

tja 2 weken, is wel eens langer geweest. Wacht nog maar even af

Hoi,

Sorry dat het zo lang heeft geduurd. Heb hem vandaag op de post gedaan naar The One Ring!

Groet,
Ingrid

Vandaag ontvangen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:12 uur

geplaatst: vandaag om 19:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.