menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Rocco e i suoi Fratelli (Rocco and his brothers)

zoeken in:
Wouters schreef:
in 3 maanden pas 7 users gehad...t kan sneller

Net aangekomen. Waarom sneller? Je weet op voorhand dat het onbepaalde tijd kan duren als er een film van jou in de Pakketservice zit.

Pm naar Feanaro Surion.

Mug
Er zijn anders toch te veel mensen die de week-regel aan hun laars lappen...

FisherKing
Ik zou daar dan een sanctie op zetten. Iemand die de week regel aan zijn laars lapt, een tijdje verbieden om met de pakketservice mee te mogen doen.

Ik vind ook dat een correcte toepassing van de regels zou mogen afgedwongen worden met sancties (eventueel voorafgegaan door een verwittiging). Ik begrijp dat de eigenaar zich ongerust maakt, zeker gezien enkele DVD's de laatste tijd verdwenen zijn. Daarenboven gebeurt het momenteel regelmatig dat DVD's meer dan een maand gehouden worden. Ik vind dat dit van weinig respect getuigt.
Maar misschien hoort deze discussie eerder in het algemeen topic thuis ?

KrisV schreef:
Daarenboven gebeurt het momenteel regelmatig dat DVD's meer dan een maand gehouden worden. Ik vind dat dit van weinig respect getuigt.

Dat is echt te lang. Een tiental dagen begrijp ik. Maar je aanvaardt de reglementen als je er aan begint, dus naleven...

Ben het eens met Speedy !
Het steekt echt niet op een paar dagen, maar een maand is lang

Rocco e i suoi Fratelli gaat maandagochtend het eerste uur op de post. Door een bronchitis ben ik van woensdagavond niet meer buiten geweest.

Oeps, sorry, helemaal vergeten. Mijn vrouw is hem snel naar de post gaan brengen.

- Feanaro Surion
- Locutus
- Maikeru
- Finisterra
- Badalamenti
- us_raider
- lngrid

Eerder vandaag op de bus gegaan. Paar dagen te laat doordat ik vorige week op vakantie was.

Ontvangen!

Verzonden naar Maikeru

Ontvangen.

- Finisterra
- Badalamenti
- us_raider
- lngrid
- The One Ring

Verstuurd.

Is hij ontvangen?

Nope, nog niets gehad...

Naar België duurt iets langer

Deze nog steeds niet binnen, terwijl een andere (die later verstuurd is, 'Abril Despedaçado') wel al aangekomen is...

Als hij er morgen niet is, ga ik wel eens langs de post.

Hoop dat ie alsnog aankomt. Zou em niet graag kwijt zijn.
Kheb vertrouwen in onze belgische vrienden bij de post.

Ik heb er twee euro aan postzegels op gedaan, dat moet toch wel genoeg zijn?

Tussen 100g-250g (gewicht DVD) kost €2,88. Zal dus de reden zijn dat het langer duurt.

Mug
Dat is niet genoeg. Hier kan ik ontzettend boos om worden. Het gaat om andermans bezittingen dus ga daar ook goed mee om ipv 'het zal wel'. Schandalig.

*zucht* als je het niet zeker weet moet je gewoon ff langs het postkantoor gaan en het daar op de post doen. Of het hier vragen natuurlijk. Krijgt ie em nu retour afzender ???

Sander2
Nee, volgens mij duurt het dan alleen wat langer. Eventueel met strafporto voor de ontvanger (Finisterra dus).

Ja, vandaag is hij er dus ook nog niet. Wat kan ik nu het beste doen dan? Zou 'ie al bij mij op de post zijn? Of gewoon nog even wachten?

Wel niet erg slim natuurlijk om er te weinig op te plakken...

Zijn ze in België zo streng dan? Volgens mij had ik er maar 80 cent oid opgeplakt.

Mug
Daar gaat het niet om. JIJ bent verantwoordelijk dat de dvd's netjes verstuurd worden en later bij de eigenaar terugkomen. Bij JOU ligt de eerste verantwoordelijkheid door de dvd netjes in een goede (bubbeltjes)envelop te versturen met genoeg porto, de eerste verantwoordelijkheid ligt niet bij de post. Ik word hier echt pissig van.

Tja ik vind het ook niet echt netjes. Maar het zal wel goedkomen. Maar ben het zeker met Mug eens dat het jouw verantwoordelijkheid is dat een dvd goed aankomt aangezien het niet jouw eigendom is.

En locutus, 80 ct ??? lijkt me erg stug en ook ergens wel een beetje dom als je denkt dat 80 ct genoeg is om een dvd te versturen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.