menu

De Site / MovieMeter pakketservice / This Gun For Hire (regio 1)

zoeken in:
Nog altijd niets...
Maar toen ik mijn adres naar je doorstuurde ben ik wel vergeten vermelden België...

Maar ik wist wel dat het België was. Dus daar ligt het niet aan. Bij The General had je een fout in je adres gemaakt. Dat is nu toch hopelijk niet weer zo?

nee ik heb het al nagekeken maar het klopt perfect...

Nog altijd niet ontvangen dan..?

nee nog altijd niet

Moet ik stappen ondernemen... Zo ja weet iemand welke?

Hmmm, toen bij The General gebeurde het ook al toen ik een film naar jou stuurde en kreeg ik hem een maand later weer in mijn eigen post. Ik weet niet of we moeten afwachten of zoiets gebeurt?

Ik heb gisteren een kaartje van de post in mijn brievenbus gekregen om een pakketje te gaan afhalen. Er staat niet op het kaartje gespecifieerd van wie het komt.
Ik kan er morgen pas omgaan, maar het zou raar zijn moest het de dvd zijn want meestal proppen ze die toch in de brievenbus...

Mug
Het is dan mogelijk dat T.O.R. vergeten is postzegels te plakken op de enveloppe. Dan moet de ontvanger opdragen voor de kosten (tenminste, dat was vroeger zo). Of dat de envelop kapot is / open is gescheurd, zodat ontvanger moet controleren of de inhoud aanwezig is.

Speculaasies speculaasies...

Mug schreef:
Het is dan mogelijk dat T.O.R. vergeten is postzegels te plakken op de enveloppe. Dan moet de ontvanger opdragen voor de kosten (tenminste, dat was vroeger zo). Of dat de envelop kapot is / open is gescheurd, zodat ontvanger moet controleren of de inhoud aanwezig is.

Ik heb de postzegels er zelf niet opgeplakt. Dat doet de man op het postkantoor altijd. Ik ga er van uit dat hij dat nu ook gedaan heeft. Maar ik hoop dat het de film is die je moet ophalen, Miss Daisy.

het was hem dus niet...
Ik heb aan de post gevraagd welke stappen ik nu moet ondernemen. Zij vertelden mij dat ze een opsporing van het pakket naar Brussel moeten sturen. Maar daar heb ik volgende gegevens voor nodig:
Jouw adres :
de datum van verzenden
het postkantoor van verzenden (en misschien best ook het adres)...
The One ring kan je me dit sturen in een berichtje...
En dit moet ik PERSOONLIJK gaan meededelen: wat wil zeggen dat het pas woensdag/donderdag zal zijn dat ik daar naartoe kan gaan (kerstdagen enzo)

Gelukt Riet?

gisteren ontvangen...

Alles was perfect in orde, dus ik gok dat het de kerstdrukte was.
Ik zal hem de woensdag terug versturen... Kwestie van de verloren tijd terug in te halen

Goed om te horen! Ik was al bang dat hij wegblijven zou.

gisteren pas dooorgestuurd

Ontvangen, wordt vanavond bekeken en gaat morgen richting tsjidde.

- Miss Daisy
- Naomi Watts
- tsjidde
- Redlop
- Roosky
- Dragon
- jordybeukeboom

Vandaag pas kunnen kijken, al zit ik nog ruim op schema. Gaat morgen richting Tsjidde.

Verwijdering:

- Miss Daisy
- Naomi Watts
- tsjidde
- Redlop
- Roosky
- Dragon

26-01-2007: verzonden naar Redlop

Gisteren ontvangen.

Ontvangen.

Verzonden.

- Dragon
- Co Jackso

Ontvangen!

Vandaag richting Co Jackso!

Vandaag aangekomen, nog iemand anders interesse?

En verstuurd naar Goodfella waarmee de cirkel rond is. Bedankt voor de film van mijn kant in ieder geval.

Slotje dan maar. Hoop dat de mensen er een beetje van genoten hebben.

V
Poep, deze helemaal over het hoofd gezien. Snif, slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.