De Site / MovieMeter pakketservice / Mies Vailla Menneisyyttä (2002) - Man Without a Past
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 08:49 uur
Bij deze gooi ik 'Man without a past' in de service, van de Finse regisseur Kaurismaki.
De regisseur van de fantastische film 'Drifting Clouds'.
DVD is in Frankrijk gekocht, maar heeft naast Franse ook Nederlandse ondertiteling.
De regisseur van de fantastische film 'Drifting Clouds'.
DVD is in Frankrijk gekocht, maar heeft naast Franse ook Nederlandse ondertiteling.
0
geplaatst: 1 september 2006, 15:42 uur
Niet om vervelend te doen, pure informatieverstrekking, 15 september is deze film te zien op Canvas.
0
geplaatst: 20 september 2006, 18:56 uur
Is trouwens al onderweg naar Afferden, waar dat ook mag liggen 

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 22:51 uur
Wordt morgen verstuurd.
Vanboven is het doosje wel een beetje gemolesteerd..
Vanboven is het doosje wel een beetje gemolesteerd..
0
geplaatst: 22 december 2006, 15:04 uur
Vanwege een onbegrensd vertrouwen in de mens (ahum) geef ik me gewoon op. Hup sekiaku! 
- Goodfella_90
- eRCee

- Goodfella_90
- eRCee
0
geplaatst: 22 december 2006, 15:07 uur
Heeft iemand zijn (e-mail)adres? Het is misschien handig als hij ook weet naar wie hij de DVD moet doorsturen namelijk.
0
geplaatst: 25 december 2006, 22:19 uur
Ik heb de beste man overigens mails verstuurd naar zijn beide e-mail adressen die ik via via verkregen heb, maar daar heeft hij nog altijd niet op gereageerd.
0
geplaatst: 26 december 2006, 10:02 uur
Anders kunnen we het nog proberen via zijn gezellige website: http://www.opusnocturnales.tk
Voor het geval de e-mailadressen niet meer in gebruik zijn ofzo. Maar eerst maar even geduld hebben lijkt me.
Voor het geval de e-mailadressen niet meer in gebruik zijn ofzo. Maar eerst maar even geduld hebben lijkt me.
0
geplaatst: 26 december 2006, 10:09 uur
Hij is wel eens op MSN onder zijn persoonlijke e-mailadres, maar tot nu toe heeft het voor mijn dvd niet geholpen ...
0
geplaatst: 26 december 2006, 12:20 uur
Link doet het niet. Ik begin hier nu toch wel een beetje flauw van te worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.