menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Mies Vailla Menneisyyttä (2002) - Man Without a Past

zoeken in:
Tja, ik hoop dat hij alsnog terechtkomt...

Een troost dat ik niet de enige ben, Quentin !

Overigens zojuist eindelijk een reactie gekregen met het bericht dat hij het dit jaar nog gaat versturen. Even afwachten dus.

Misschien kordaat, maar dit is niet de eerste maal. Kan zo iemand niet uit de 'Pakketservice' gebannen worden?

De user sekiaku is al geband maar heeft zich als user amaiamai ingeschreven. Een ding is zeker : amaiamai heeft zich nu pas ingeschreven en kan dus de komende vijf maanden nog geen film via de pakketservice zien

Meneer heeft zich weer niet aan zijn belofte gehouden. Heb hem nog een laatste mail gestuurd..

neo (crew)
italian schreef:
Een ding is zeker : amaiamai heeft zich nu pas ingeschreven en kan dus de komende vijf maanden nog geen film via de pakketservice zien

Anders gooit ie een of andere rommel film in de pakketservice en vervalt die regel

Als het nou tegen de regels indruist of niet dat hij meedoet zou niet veel uitmaken denk ik, want ik vraag me af hoeveel mensen níet zouden verbieden dat de dvd zijn richting opgaat.

neo (crew)
Natuurlijk.

Het ziet ernaar uit dat ik deze dvd niet meer zal weerzien...

Erg jammer natuurlijk...

Voor mij hoeft het pakketservice dus niet meer...

kappeuter (crew)
Zeer spijtig. Dit is de eerste frauderende gebruiker sinds het ontstaan van de pakketservice. Zoiets valt natuurlijk nooit helemaal te voorkomen.
We kunnen geld inzamelen, dan krijg je een nieuwe dvd vergoed.

stinissen (crew)
Kan natuurlijk gebeuren.
Ik wil ook wel mee betalen.

Die smeerlap heeft me wel een aantal maal teruggemaild met allerlei goede beloften, maar meneer heeft geen enkele waargemaakt. Erg lullig en bovenal erg kinderachtig.

Erg flauw ja! Ik wil ook wel meebetalen voor de nieuwe dvd. Ik heb immers ook gekeken.

Heel vriendelijk, maar niet nodig hoor !

Msschien heb ik iets te hevig gereageerd...zal wel nog eens meedoen...
het is gewoon een heel interessante service.

Bij deze mag je deze topic sluiten, en we vergeten het probleem !
Nooit energie steken in mensen die dat niet verdienen !

Mochten er zwaar teleurgestelde mensen zijn die deze film via Moviemeter pakketservice alsnog willen zien, dan wil ik mijn dvd wel ter beschikking stellen. Ik lees hier wel wie zich alsnog weer, of anders voor de eerste keer, opgeven voor deze 'dvd without a past' met Nederlandse ondertiteling.

- eRCee

Zeer erkentelijk. Goodfella_90 mag uiteraard, indien gewenst, voor mij.

Be my guest. Ik sta al op enkele lijsten.

Groot gebaar BASWAS, grootse film

PM naar eRCee.

Op de post naar eRCee.

Donderdag ontvangen.

FeZ
- FeZ

- FeZ
- Speedy23

Gaat, in overleg met BASWAS, eerst naar Goodfella_90 (die al eerder op de lijst stond). Ik zal hem vandaag opposten.

MXO
- FeZ
- Speedy23

Bedankt BASWAS

Gisteren ontvangen.

Verstuurd naar FeZ.

MXO
- FeZ
- Speedy23
- MXO

MXO
Ik gooi mezelf van de lijst!

- FeZ
- Speedy23

Vandaag aangekomen. Zijn er nog liefhebbers? Zo ja, geef mij via pm je adresgegevens weten. Dan wordt hij ten laatste woensdag verzonden.

NIEMAND? Anders gaat hij maandagochtend terug naar de eigenaar.

Is teruggestuurd naar BASWAS.

speedy23 schreef:
Is teruggestuurd naar BASWAS.

Ontvangen. Topic kan wat mij betreft op slot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.