menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Danton

zoeken in:
Danton(1983), met Gérard Depardieu en Wojciech Pszoniak.

UK-import r2 met Engelse subtitels. Als iemand interesse heeft merk ik het wel!

Mug
- Mug

-Mug
-Zelva

Mug
Even ter informatie. Catweasel was het net niet gelukt de dvd te posten voor zijn twee-weken-durende vakantie. Zijn excuses. Dvd gaat dus in roulatie over twee weken.

Mug schreef:
Even ter informatie. Catweasel was het net niet gelukt de dvd te posten voor zijn twee-weken-durende vakantie. Zijn excuses. Dvd gaat dus in roulatie over twee weken.

Zit nu in Frankrijk op de pc en heb slecht nieuws, althans voor jullie De vakantie bevalt me erg goed en er is besloten hierna verder te reizen. Waarschijnlijk ben ik dus nog twee weken weg. Excuus hiervoor. Ik ben dus begin Augustus weer thuis.

Bij een poging de dvd naar Mug te sturen heeft de TPG post het pakket op een of andere manier vreselijk beschadigd waarna het retour gezonden is. De hoes is kapot(waarschijnlijk door hoge druk) waarna de disc in de enveloppe is gaan zwerven. Hierbij heeft de disc enkele zeer dieppe krassen opgelopen, waardoor de film een aantal keer blijft hangen en het einde zelfs niet eens meer te bezichtigen is. Ik baal goed van dit alles, maar zal over een tijdje maar eens een nieuwe disc aanschaffen.

Mijn excuses.

Mug
Dat is behoorlijk ka uu thee voor je! Dit valt - neem ik aan - niet te verhalen bij de TPG...
[en voor mij ook ka uu thee, tot nader order haal ik mezelf van de lijst]

Mug
Ook deze speciale aanbieding gaat niet meer door. Slotje helaas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:09 uur

geplaatst: vandaag om 06:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.