menu

De Site / MovieMeter pakketservice / The cat o'nine tails & The addiction

zoeken in:
Je zei dat je de dvd de 23ste OKTOBER !!! zou sturen !
Waar meld je het dan niet in een pm dat je die een maand later zou sturen ? Wat nog erger is is dat je ook niet eens op een pm antwoordt... zo maak je jezelf niet echt populair nee...

amaiamai schreef:
Ow manne, rustig. Knokploeg. Sekiaku hier. Heb ff nieuwe account aangemaakt om hierop toch nog een antwoord te geven.

De eerste vraag werd je gesteld op 11 oktober. Na al die vragen koudweg genegeerd te hebben, komt het nogal raar over dat je wacht tot je geband wordt, om dan toch een antwoord te geven.

amaiamai schreef:
Toen ik zei dat ik de dvd nog ging versturen, heb ik dit ook gedaan. Ik ga nu tot volgende zondag afwachten, en is deze dvd dan nog niet terecht, ga ik zelf een piepen in dvd winkels of ik deze kan vinden, en stuur ik die door. Indien ik deze niet vind, maak ik met de verstuurder een afspraak dat ik een bepaald bedrag doorstort op zijn rekening.

Laten we hopen dat het waar is. Klinkt nogal onwaarschijnlijk dat, nadat men 6 weken moet aandringen om een antwoord te krijgen, je de DVD dan eind november opgestuurd zou hebben, en deze dan verloren zou zijn gegaan bij de post. Wachten tot zondag ? het zou me verbazen dat, als de DVD al 2 weken nodig heeft om van één Belgisch adres naar een ander te gaan, hij nu plots zou aankomen. Tenzij je hem natuurlijk net vertuurde
Niet erg leuk allemaal. Getuigt niet van veel respect voor mensen die hun DVD gratis beschikbaar stellen zodat moeilijk verkrijgbare films door iedereen zouden kunnen bekeken worden.

Ik snap dat het raar overkomt dat ik zolang wacht om te antwoorden, maar ik ben nog raar of zelden online. Ik zit met een enorm tijdgebrek, waardoor de dvd ook uit men gedachte was geslipt. Ik weet dat het geen excuus mag zijn, en ik snap ook jullie frustraties.. Maar met opzet is dit zeker niet gebeurt.

En 9 op 10 zal ik hierop ook weer boze reacties krijgen, en wel terecht, maar ik probeer enkel maar men verontschuldigingen te bieden.

En ik heb inderdaad een mailtje gekregen van iemand, maar dit heb ik gelezen op de dag dat ik iemand online had gezien.

kappeuter (crew)
Je hebt nog een dvd zoek gemaakt?
Man Without a Past

't zal wel aan De Post liggen zeker
en bannen heeft blijkbaar ook geen zin...

.... schiet je zowieso niet zoveel mee op.

Hij kan zich in elk geval de eerste 6 maand op geen lijst zetten als nieuweling

Dit topic mag van mij, met spijt in het hart, gesloten worden...

Sander2
Hoeft Quentin geen nieuwe DVD dan?

kappeuter (crew)
Quentin gaf aan geen nieuwe dvd te hoeven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:45 uur

geplaatst: vandaag om 06:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.