menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Beat the Devil

zoeken in:
kos
Ik ga van deze lijst voorlopig. Ik heb wat teveel films liggen die ik nog moet zien.

Gisteren gekeken en hij liep niet helemaal lekker. Hij liep twee keer vast en er zitten wat krassen op, waarschijnlijk veroorzaakt omdat hij los in de hoes zat toen ik hem ontving. Door die twee krassen miste ik in totaal ongeveer 10 minuten. Wat nu?

Verstuurd naar Chainsaw.

Chainsaw (moderator)
Zojuist ontvangen. Ook hier zat ie los in het hoesje, komt omdat het hoesje niet goed meer is van binnen. Ik zal hem wel even vervangen voor het geval er nog meer krassen op de DVD komen ...

Ik hoop dat ie nog goed bekijkbaar is.

The One Ring schreef:
Gisteren gekeken en hij liep niet helemaal lekker. Hij liep twee keer vast en er zitten wat krassen op, waarschijnlijk veroorzaakt omdat hij los in de hoes zat toen ik hem ontving. Door die twee krassen miste ik in totaal ongeveer 10 minuten. Wat nu?

hallo,

misschien moeten jullie voor de moviemeter pakketservice gebruik gaan maken van die losse dvd hoesjes die je te koop krijgt, waar 2 pinnetjes de dvd vasthouden. Je moet deze eerst bij elkaar trekken, en dan laat hij de dvd pas los. Heb dit laatst ergens gezien, en het leek me wel handig voor de mm pakketservice, aangezien het toch niet de bedoeling is dat de dvds kapot gaan

m.vr.gr.

Chainsaw (moderator)
The One Ring schreef:
Ik hoop dat ie nog goed bekijkbaar is.

Hij is nog wel bekijkbaar, maar in het begin bleef de film door de krassen bij mij ook een keer of drie hangen.

Heb de film inmiddels in een nieuw hoesje gedaan, om verdere beschadiging te voorkomen en hij gaat morgen richting DaveV.

Ontvangen!

- Hannibal

- Hannibal
- boerenpummel

Gaat morgenvroeg richting Hannibal

Ontvangen.

Ik haal hem vandaag voor het eerst uit het hoesje, maar de dvd zit vol krassen.
Na wat haperingen in de copyright mededeling en het hoofdmenu speelt hij wel goed af.

Gaat morgen naar boerenpummel.

- boerenpummel
- Flexje

Hannibal schreef:

Gaat morgen naar boerenpummel.

Sorry, ik heb het erg druk gehad, en dus geen tijd om hem op te sturen.
Vandaag gaat ie in de bus.

Mijn excuses voor de vertraging.

Vandaag ontvangen.

Bij mij haperde de dvd in het begin ook 2 keer.
Daarna speelt hij verder wel goed af.

Verstuurd.

vanmiddag ontvangen!

Hij liep bij mij contstant vast door de krassen. Aangezien er ook geen lijst meer is denk ik dat ik hem maar terug doe naar Fisherking?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:31 uur

geplaatst: vandaag om 21:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.