menu

De Site / MovieMeter pakketservice / The Occult History of the Third Reich (1999)

zoeken in:
The Occult History of the Third Reich (1999).

Regio 2, Nederlandtalige ondertiteling, 155 minuten.

Profiteer ervan, want het is de laatste tot na het verlof.

- Stinissen

- Stinissen
- KeyserSose

Ben erg benieuwd! Kan iemand wat meer vertellen? Is het een documentaire 'op niveau'?

KeyserSose schreef:

Ben erg benieuwd! Kan iemand wat meer vertellen? Is het een documentaire 'op niveau'?

Is een redelijk goeie docu, maar het moet je wel interesseren natuurlijk. Ik heb de vier afleveringen na elkaar bekeken en dat zou ik niet meer doen. Wel in twee maal. De 'nieuwe' informatie die ik moest 'verwerken' wat nogal redelijk veel.

Ben altijd wel fan van zulke filosofische, politieke (en wetenschappelijke) documentaires. Misschien is hier niet de aangewezen plek om het te melden, maar ik heb sinds kort BBC's Horizon ontdekt: wat is dat gaaf! (tip: Fermat's Last Theorem)

Dvd vandaag trouwens binnen gekregen. Er zouden toch meer gegadigden moeten komen, zou je zeggen..

Bedankt en groeten!

Mug
Ach, je hebt mijn adres toch nog...

- Mug

Kan hem helaas pas dinsdag posten..

Mvg

-Odie

Al vraag ik me wel af of ik regio 2 kan zien. Ben daar nooit zo in thuis. Maar heb dus een 'gewone ' dvd speler die ik helaas niet regio vrij krijg.

Mug
Regio 2 is de Europese regio (als je alle andere dvd's gewoon kunt bekijken, deze ook)

Ontvangen! (206 minuten?)

Mug
Odie is al twee weken niet meer on-line geweest, en ik heb haar adresgegevens niet...

Iemand anders geinteresseerd in de tussentijd?

Ik wel maar ik sta al op teveel lijsten

Mug schreef:
Iemand anders geinteresseerd in de tussentijd?

Dan misschien per uitzondering toch doorsturen naar Miss Daisy. Toch beter dan terug te sturen.

Jippie

Mug
- Miss Daisy
- Odie

dus. Dvd gaat vandaag op de post.

Gisteren ontvangen

-Odie
-sekiaku

Ik heb het de laatste tijd nogal druk gehad, maar vrijdag stuur ik de dvd door naar Odie

Vandaag pas verstuurd...

Ontvangen!

ontvangen

nog iemand geïnteresseerd?
dan gaat die dinsdag of woensdag op de post

Vandaag aangekomen. Iedereen bedankt voor de goede zorgen.
Hier mag dus een slotje op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:02 uur

geplaatst: vandaag om 19:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.