menu

De Site / MovieMeter pakketservice / 3 in 1: John Woo

zoeken in:
- Dragon
- Tich
- Mug
- Puma62

Vandaag richting Tich.

The Killer bleef bij mij wel op één plaats haperen.
Bullet in the Head bleef ook enkele malen haperen en rond ongeveer minuut 95 blokkeerde mijn dvd-speler volledig. Ik heb het toestel moeten uitschakelen. Nadien de dvd tot juist voorbij dat punt doorgespoeld, maar er ontbrak volgens mij toch een cruciale scene. Ik heb de film dus niet meer verder gekeken.
Ook op mijn andere dvd-speler bleven beide films haperen.
Nog iemand dit probleem gehad? Op beide dvd's waren wel behoorlijk wat krassen toen ik ze toegestuurd kreeg.

Ook een pm naar Tich gestuurd hieromtrent, zodat hij hier kan melden of dit probleem zich bij hem al dan niet voordoet.

djelle
Heb dit ooit ook eens gehad bij Bullet in the Head (dat ie op bepaalde momenten haperde). Maar ik geloof niet dat dit aan de DVD zelf ligt. Het was namelijk een rental, en ik moet zeggen dat ik dit vrij veel meemaak met DVD's die van de videotheek komen. Ik wil maar zeggen: films die bij jan en alleman terrechtkomen zijn nu eenmaal altijd gevaarlijk. Er hoeven trouwens niet eens krassen op te zijn, ik heb erg de indruk dat het sowieso riskant is om DVD's in verschillende DVD spelers te laten afspelen...

Dragon schreef:
Op beide dvd's waren wel behoorlijk wat krassen toen ik ze toegestuurd kreeg.

Vandaag ontvangen.

Gaat morgen naar Mug.
Info over de DVD's:

- A Better Tomorrow deed het goed.
- The Killer haperde af en toe een klein beetje, maar niets echt storends.
- Bullet in the Head bleef 2x hangen, waarbij ik de laatste keer een (deel van een) scène heb gemist.

Mug
Vandaag ontvangen. pm naar puma62.

Mug
Bullet in the Head speelde niet af vanaf minuut 27 t/m plusminus 46....[en via doorspoelen e.d., ook vanaf hoofdstukje 7 ging het beeld op zwart]. Behoorlijk zuur, begon net in de film te komen na minuut 20...

Het verzoek kan niet al te vaak geplaatst worden. Ga voorzichtig om met andermans dvd's. Het is geen speelgoed of onderzetters voor je fles bier/glas cola.

En weet iemand bij wie deze problemen voor het eerst zijn gesignaleerd?

neo (crew)
Die krassen zijn inderdaad wel erg triest. Maar indien deze niet aanwezig waren speelde deze bij andere uit de service bij mij altijd wel prima af, ondanks klachten van anderen.

Mug
Het verschilt inderdaad per dvd-speler. Geen problemen ondervonden met A Better Tomorrow. The Killer heb ik zelf, dus die heb ik niet gecheckt. Nogmaals BitH geprobeerd....zelfde problemen. Mijn dvd-speler had dus geen off-day.

De dvd's zijn alweer onderweg naar puma62.

Vandaag ontvangen, ik ben de laatste op de lijst dus pm naar Goodfella_90

Is op de post, bij BitH ook een paar maal haperen en een maal 1min moeten doorspoelen, verder
geen probleem op mijn Samsung DVD-511

The Killer vindt ik de beste film, de shootout in de kerk is lekker over the top, alleen het langs elkaar kruipen ?
verder leuke extra's, zoals het audio commentaar en de interviews, in dreamweaver 1min moeten doorspoelen verder geen probleem.

Bedankt Goodfella_90.

Geen probleem.

En inmiddels weer in het noorden aangekomen. Mag een slotje op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:47 uur

geplaatst: vandaag om 06:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.