menu

De Site / MovieMeter pakketservice / The Man Who Shot Liberty Valance (John Ford)

zoeken in:
- Feanaro Surion(net op tijd?)

Hoe zit het hier inmiddels mee?

Gisteren ontvangen
Het heeft blijkbaar een lange weg afgelegd

Lange weg naar Belgie

gaat morgen de deur uit

Oke bedankt

kijkert
- feanaro surion
- kijkert

Gaat vandaag op de bus.(zodra ik een brievenbus tegenkom)

kijkert
Vandaag ontvangen!

Er staan geen namen meer onder me op de lijst.

Wie nog belangstelling heeft gelieve voor dinsdag zich op de lijst te plaatsen en mij direct zijn adresgegevens te sturen.
Vanaf dinsdag ben ik 10 dagen weg, dus eigenlijk wil ik hem dan wel weer kwijt zijn.
Komen er geen namen meer bij op de lijst, dan stuur ik de DVD dinsdagochtend terug naar The One Ring. (Mits ik dan zijn adresgegevens heb ontvangen, natuurlijk).

FeZ
- FeZ

Hoe staat het hiermee?

kijkert
De DVD wordt morgen of vandaag verstuurd. Ben net gisteren terug van Terschelling.

Ik heb Fez al een pm gestuurd.

Het bericht van Fez van 19 juni (twee postjes hierboven) heb ik helaas gemist voor ik op vakantie ging.

kijkert
Verstuurd naar FeZ.

kijkert
Al ontvangen, FeZ???

FeZ
Ja. Sorry dat ik nu pas reageer, kom niet zo vaak op de site.

Ik heb mijn adres nou al 10 dagen geleden doorgestuurd. Waar is ie gebleven, FeZ?

Dit duurt wel extreem lang. En FeZ is inmiddels wel al online geweest.

Eindelijk weer terug. Jammer dat we de 100 stemmen net niet gehaald hebben. Maar ik denk dat er een slotje op kan.

Mug
OK. Bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:16 uur

geplaatst: vandaag om 19:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.