menu

De Site / MovieMeter pakketservice / The Small Town / Clouds Of May (N. B. Ceylan)

zoeken in:
kappeuter schreef:
Dit vind ik wel erg nonchalant.
Ja dit is in strijd met de regels van de site en van de pakketservice:
3. Alleen originele/legale dvd's mogen uitgewisseld worden.

http://www.moviemeter.nl/forum/14/1922

Valt me beetje tegen van een oudgediende.

Iets meer naar boven.

Maar als je nog steeds vindt dat dit niet kan, mogen ze van mij best "vernietigd" worden o.i.d. Mij maakt het niet uit, maar aangezien ik de originele dvd's niet meer in de pakketservice wil doen, zal dat nogal zuur zijn voor de mensen die nog op de lijst staan.

Als mod heb jij natuurlijk het laatste woord.

(Overigens klinkt "oudgediende" best leuk in de oren )

kappeuter (crew)
Oudgediende kappeuter let deze keer maar half op.
Binnen deze context/omstandigheden vind ik het deze keer wel toegestaan. Excuses!

Gisteren ontvangen.

Geprobeerd om te kijken, maar mijn DVD speler speelt de films in ongeveer 5 minuten af, waardoor het verhaal zeer slecht te volgen is.
Ik stuur de DVD's door naar blabla in de hoop dat zijn DVD speler iets minder gevoelig is.

Tot op heden nog niet ontvangen.

Komt eraan blabla, ik heb het toch nog geprobeerd op een andere DVD speler, helaas niet gelukt. Hij gaat vandaag op de bus. Excuses.

Dat zijn goede mededelingen, ik was al bang dat ie verdwenen was bij de post.

Donderdag ontvangen, hij doet het bij mij ook niet geheel zonder haperen maar mijn speler komt er door heen.

Ik vind dit echt jammer jongens.

De originele dvd's heb ik inmiddels uitgeleend aan een vriend: ik zal hem vragen hoe de films het doen bij hem. Als jullie dan even geduld hebben (en als het antwoord positief is), zal ik ze alsnog opsturen naar jullie, beter verpakt dan de vorige keer.

Aangezien ik de laatste op de lijst ben voorlopig, hoef je geen extra moeite te doen Anatolia. Met wat kleine haperingen kan ik leven.

Ik heb mijn adresgegevens inmiddels doorgegeven aan blabla.

Op weg naar Alastor.

Gearriveerd bij Alastor.

stinissen (crew)
Hier kan een slotje op.

kos
ok.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.