menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Dersu Uzala

zoeken in:
The One Ring schreef:
Als ik nog eens een verzoeknummer mag indienen: Dersu Uzala van Kurosawa lijkt me erg mooi.

Als er nog meer interesse is in deze wil ik 'm wel beschikbaar stellen.

Het is een Chinese uitgave:
Regiovrij NTSC, breedbeeld niet anamorphic.
2 audiotracks, Engels en Russisch.
Engels of Chinees ondertiteld.

En de eerste liefhebbers zijn:
- The One Ring
- Dustyfan

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid

damon
- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia

Hij ligt klaar om verstuurd te worden, gaat morgenochtend op de post naar The One Ring.

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo
- Feanaro Surion

Ik heb 'm ontvangen en bekeken. Dustyfan mag haar adres sturen.

Ik moet overigens wel zeggen dat het een uiterst vreemde doos is. Niet alleen stikt de achterkant van vage schrijffouten, maar er staat ook totaal verkeerde informatie op. Bij de credits op de doos staat 'directed by Franklin J. Shaffner', screenplay by Francis Ford Coppola' en ook nog eens dat George C. Scott en Karl Malden erin spelen. Ik heb ze er niet in gezien en ben tot de conclusie gekomen dat de doos credits voor Patton bevatten. Daarbij staat er een boxje met warning en vervolgens een korte, negatieve recensie van Monkey Bone. Een beetje vreemd of niet?

Ook kon ik de Russische audiotrack niet vinden. Ik ga er vanuit dat dat het origineel is, maar ik heb het moeten doen met de Engelse vertaling. Gelukkig is dat nog redelijk gedaan.

The One Ring schreef:
Ik moet overigens wel zeggen dat het een uiterst vreemde doos is. Niet alleen stikt de achterkant van vage schrijffouten, maar er staat ook totaal verkeerde informatie op. Bij de credits op de doos staat 'directed by Franklin J. Shaffner', screenplay by Francis Ford Coppola' en ook nog eens dat George C. Scott en Karl Malden erin spelen. Ik heb ze er niet in gezien en ben tot de conclusie gekomen dat de doos credits voor Patton bevatten. Daarbij staat er een boxje met warning en vervolgens een korte, negatieve recensie van Monkey Bone. Een beetje vreemd of niet?

Je was gewaarschuwd, Chinese uitgave.

Ook kon ik de Russische audiotrack niet vinden. Ik ga er vanuit dat dat het origineel is, maar ik heb het moeten doen met de Engelse vertaling. Gelukkig is dat nog redelijk gedaan.

Vreemd, ik heb 'm toch echt gezien met Russisch audiotrack, moet er dus weldegelijk op staan.
Heb je geprobeerd het audiokanaal te veranderen tijdens het afspelen? (dat is wat ik meestal doe).

Nee, niet geprobeert. Wel vreemd dat de Chinezen Patton en Dersu Uzala niet uit elkaar kunnen houden

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo
- Feanaro Surion
- Alastor

- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo
- Feanaro Surion

En ik schrijf me meteen maar weer uit. 'k Heb meer interesse in een andere film, en aangezien je maar op drie lijsten tegelijk mag staan, verwijder ik bij deze mijn naam.

Verstuurd!

stinissen (crew)
- The One Ring
- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo
- Feanaro Surion
- stinissen

- Dustyfan
- jordybeukeboom
- lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo
- Feanaro Surion
- stinissen
- Bas17

Dustyfan
Zojuist ontvangen.
Ik zal meteen jordybeukeboom even pm-en en zijn adres vragen.

Dustyfan
Morgen zal ik de film doorsturen.

Toen ik de DVD ontving, zal de DVD los in het doosje. Dat is misschien de reden dat er allemaal kleine krasjes op zitten? Of zaten die er al op? In ieder geval bleef de DVD het eerste half uur erg vaak haperen. Daarom heb ik een extra stukje bubbelplastic in het doosje gedaan, om de kans op meer beschadigingen te verkleinen.

Bij mij zaten de kleine krasjes er nog niet op en ik had er ook geen last van tijdens het kijken. Hij zat bij mij wel los in het doosje toen ik 'm ontving. Gebeurt sowieso wel vaker dat een dvd los in het doosje zit als ik 'm ontvang. De postbodes gaan er volgens mij nog al ruw mee om.

In goede orde ontvangen

Gaat morgen naar Ingrid

lngrid
- damon
- Anatolia
- Zavo
- Feanaro Surion
- stinissen
- Bas17
- HansP

jordybeukeboom schreef:
Gaat morgen naar Ingrid

Aangekomen.

- damon
- Anatolia
- Zavo
- stinissen
- Bas17
- HansP

Haal me van de lijst af.

damon
en hijs binnen !!!

Ik durf hem eigenlijk nog niet te ontvangen, wegens een drukke agenda:

- Zavo
- stinissen
- Bas17
- HansP
- Anatolia

- Zavo
- stinissen
- Bas17
- HansP
- Anatolia
- Goodfella_90

Mug
- Zavo
- stinissen
- Bas17
- HansP
- Anatolia
- Goodfella_90
- Mug

damon
op weg naar Zavo!

- Zavo
- stinissen
- Bas17
- HansP
- Anatolia
- Goodfella_90
- Mug
- Freud

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.