menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Dead Leaves

zoeken in:
Een film die ik jullie gewoon niet kan onthouden, Dead Leaves Regio 1.

Heerlijke bizarre visueel prachtige anime waarbij het gewoon 50 minuten genieten geblazen is. Echt een must see, zonder overdrijven. Twijfel je? just sign in... it's worth it.

So long for the 4,25.

stinissen (crew)
- Stinissen

- Stinissen
- Phoenix

Ik zat er al op te wachten .

Stinissen

kos
Kan het nog onaardiger?

Dat weet je best . Alleen laat de stem en de daaropvolgende korte reactie zich alweer raden.

Ramon K
- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K

- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K
- Da Jando

kos
Onderhond schreef:
Dat weet je best . Alleen laat de stem en de daaropvolgende korte reactie zich alweer raden.
Boeit niet. Dat soort lullige opmerkingen mogen achterwege blijven. Iedereen mag zich aanmelden.

- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K
- Da Jando
- pjotr

Had wel iets aardiger gemogen, maar iemand een film afraden is soms minstens zo lovenswaardig als iemand een film aanraden

Eerlijk gezegd had ik ook zo'n soort reactie als Onderhond. Maar goed, het levensdoel van stinissen is volgens mij om elke film op deze aardbol te zien dus dit is weer een stap in de goede richting . Ook al resulteert dat in een onvermijdelijke 1*.

kos
Kom nou, van OH zelf weet je ook al geheid dat sommige films op een 1 af stevenen en dat weet ie zelf ook.

Maakt verder niks uit, maar doen dan niet zo hypocriet zou ik zeggen.

Maar ik zet wel altijd een motivatie bij m'n stem. Die verder rijkt dan "Je moet er voor zijn. 1*". Na een tijdje wordt je dat beu

stinissen (crew)
We zullen zien , maar het feit blijft dat ieder een eigen smaak heeft en dat is maar goed ook

FisherKing
Zo is het, Henk

FisherKing
Onderhond schreef:
Maar ik zet wel altijd een motivatie bij m'n stem. Die verder rijkt dan "Je moet er voor zijn. 1*". Na een tijdje wordt je dat beu

Geeft je nog geen recht om vooringenomenheid te tonen, vind ik.

FisherKing schreef:

Nu begrijp ik pas de ophef op de chat. Inderdaad, erg vooral zelfingenomen deze reactie van OH. Alsof het Oosterse anime-metiér alleen toegankelijk is voor ingewijden. Virtuele territoriumdrift.

Ik snap het niet, wat is er zelfingenomen aan die reactie van Onderhond? Gezien het stemgedrag van stinissen kan je toch al op je klompen aanvoelen dat hij deze film niet hoog zal gaan waarderen?

V
- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K
- Da Jando
- pjotr
- V

FisherKing schreef:
(quote)

Ik denk dat Stinnissen die opmerking heeft goed zelf op waarde kan schatten hoor, dat hoef jij niet voor hem te doen.

Redlop schreef:

Nu begrijp ik pas de ophef op de chat. Inderdaad, erg vooral zelfingenomen deze reactie van OH. Alsof het Oosterse anime-metiér alleen toegankelijk is voor ingewijden. Virtuele territoriumdrift.

Die ophef op de chat had hier erg weinig mee te maken, want Onderhond was er niet eens bij. Ik werd weer eens persoonlijk beledigd en waarom deze discussie er zo nodig ook nog eens bij gehaald moest worden door Fisherking begrijp ik niet want ik heb hier geen bal mee te maken.

- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K
- Da Jando
- pjotr
- V
- JoeHallenbeck

Waar bemoeit iedereen zich eigenlijk mee ? Volgens mij was dit tussen mij, Henk en kos. Beetje onnozel rel te gaan schappen nadat alles is opgelost FisherKing.

kos
Ja, dit is allemaal nogal onnodig. Het is allemaal gezegd, zand erover.

Onderhond schreef:
Waar bemoeit iedereen zich eigenlijk mee ?

Daar heb jij weer gelijk in, maar

Maar ik zet wel altijd een motivatie bij m'n stem. Die verder rijkt dan "Je moet er voor zijn. ".

Ben ik het persoonlijk niet mee eens. Inhoudelijk zie ik weinig verschil.

...1*... Na een tijdje wordt je dat beu

Aldus de user die 0,5 * geeft aan:

Chungking Express
Collateral
Girl with a Pearl Earring
The Incredibles
Smultronstället

en 1* over heeft voor:

2001: A Space Odyssey
Abre los Ojos
Citizen Kane
A Clockwork Orange
Donnie Darko
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
eXistenZ
Funny Games
Kill Bill: Vol. 1
The Matrix
Psycho
Solyaris
Sin City

Dat doe je niet per ongeluk, zo vakkundig misquoten

- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K
- Da Jando
- pjotr
- V
- JoeHallenbeck
- Roosky

- Stinissen
- Phoenix
- Ramon K
- Da Jando
- pjotr
- V
- JoeHallenbeck
- Roosky
- Gotti

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:56 uur

geplaatst: vandaag om 23:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.