menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Itinéraire d'un Enfant Gâté

zoeken in:
Ook maar eens wat terug doen voor de goegemeente.

Wie o wie wil Itinéraire d'un Enfant Gâté van Claude Lelouch zien?

Regio 2, met Nederlandse ondertiteling.

Ik, maar ik sta al op twee lijsten

Je mag op drie lijsten

Ja, en ik twijfel er ook aan of ik wel echt op twee lijsten sta, ik kan er me nog maar één herinneren

Als het je niet stoort dat je internationaal tarief moet betalen wil ik me hier wel zetten (maar ik wil net zo goed tweede staan hoor, dan moet de bezieler niet extra betalen...)

Nee, maakt me niet zoveel uit, alleen moet ik dan eerst naar het postkantoor omdat ik geen flauw idee heb wat het dan kost. Stuur maar pm met je adres.

Perfect Dan ziet de lijst er momenteel als volgt uit:

- Freud

- Freud
- Speedy (daarmee blijft hij onmiddellijk in België)

stinissen (crew)
-Freud
-Speedy
-stinissen

Ik hoop al lang dat Speedy eens na mij komt

Goedkoper hé man!

Onderweg naar het zonnige zuiden.

Vandaag gearriveerd. Ga eerst mijn laatste examen nog wat leren en afleggen en zo, maar woensdagavond probeer ik hem te zien. Speedy, kom op met dat adres!

Ziezo, verzonden voor het belachelijke bedrag van 1.32 euro Enveloppe niet ingerekend weliswaar, maar het blijft een hemels verschil met de 3 euro 50 die ik meestal moet neertellen, voor de postzegel alleen

kappeuter (crew)
Hoe heb je dat gedaan?

Ik hoefde ook maar 1,58 euro te betalen voor verzending naar België. Maar twee cent duurder dan normaal.

Ik snapte er niets van.

Ik heb wel gezien dat het versturen van Belgie naar Nederland duurder is dan andersom, maar 1.58 is wel goedkoop ja, zelfs voor Nederland. Was wel een erg lichte dvd, zo zonder boekje, bij ons zit zo'n dvd altijd op de grens van twee gewichtsklasses en zo'n boekje doet hem vaak de das om

kappeuter: bij mij was het simpel, ik mocht hem eens binnenlands versturen in plaats van over de grens

Dan heb je geluk gehad (zie de prijs hieronder). Het kan in de bus, dus is het nog altijd 'briefpost'. Bron: www.depost.be[/url]

Berekening van uw prijs

U wenst een Brief te verzenden.

Met de behandeling: Non-PRIOR
Met bestemming: Europa
In het formaat: Niet-genormaliseerd formaat van 100 - 350 g

De basisprijs hiervoor bedraagt: 4.20 EUR

Totaal: 4.20 EUR
Aantal stuks: x 1 Stuk(s)

Totaal: 4.20 EUR

FisherKing
speedy23 schreef:

Met bestemming: Europa

Ai, hier gaat het fout, NL ligt niet meer in Europa....

Grapjas.

-speedy23
-stinissen
-tsjidde

Itinéraire d'un Enfant Gâté goed aangekomen. Ga hem straks nog bekijken en morgen doorsturen naar Henk.

stinissen (crew)
Dvd is binnen tsjidde stuur maar je adres gegevens aub.

- stinissen
- tsjidde
- Don Chorizo

- stinissen
- tsjidde
- Don Chorizo
- Sneak

stinissen (crew)
- tsjidde
- Don Chorizo
- Sneak

DVD gisteren verzonden naar Don Chorizo.

Vandaag ontvangen.

gezien

wie moet hem nu
Adres graag

Is weer terug bij mij.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/slotje.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:37 uur

geplaatst: vandaag om 18:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.