menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Spetters

zoeken in:
Ik bied de film Spetters aan van Paul Verhoeven uit 1980. Ik weet niet of hij moeilijk genoeg verkrijgbaar is, anders hoor ik dat vast en zeker wel van de crew!

Hij heeft al 206 stemmen en is voor 4,95 te koop bij FRS en ik heb de film zelfs goedkoper gezien bij Intertoys en Kruidvat, weet niet of ze hem daar nog steeds hebben maar ik denk dat deze niet in de pakketservice hoort. Maar dat is mijn mening

Als ik de lijst met films zo eens bekijk in de pakketservice hoort deze er zeker niet bij.

Maar wel aardaig dat hij het aanbied

Ik ben het wel met jullie eens.. verzendkosten voor een films zijn 1,56 dat is iets van 35% van de nieuwprijs.

Dat zijn heldere reakties. Hoe kan ik deze aktie van mij ongedaan maken, oftewel hoe haal ik dit jammere voorstel uit het forum?

Alvast dank voor reaktie!

kos
Ten eerste is het zeker geen jammer voorstel. Bedankt voor je aanbod, maar het is misschien inderdaad niet de juiste film voor de pakketservice.
Wat betreft het tweede: ik zal het topic wel sluiten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.