De Site / MovieMeter pakketservice / We Don't Live Here Anymore
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2005, 17:48 uur
Dankzij C/O Creative Artists Agency en Naomi zelf kan ik deze film nu al aanbieden aan jullie, mede MMers. De dvd is regio 1.
We Don't Live Here Anymore draait over 8 dagen in de bioscoop maar ik kan hem jullie nu al aanbieden en het is nog goedkoper ook
Sla je slag en excuseer mij voor het ontbreken van de cover die is mij iets te veel waard aangezien Naomi's krabbel erop staat.
We Don't Live Here Anymore draait over 8 dagen in de bioscoop maar ik kan hem jullie nu al aanbieden en het is nog goedkoper ook

Sla je slag en excuseer mij voor het ontbreken van de cover die is mij iets te veel waard aangezien Naomi's krabbel erop staat.
0
geplaatst: 23 maart 2005, 17:51 uur
Een film die hier binnenkort in de bioscoop komt kunnen we niet in de pakketservice gooien lijkt me...
0
geplaatst: 23 maart 2005, 17:54 uur
De film zelf komt hier bijvoorbeeld niet in de bios. Ik zag ook geen toepasselijke Pakketservice regel die hier op toepasbaar is, vandaar. It's your call though.
0
geplaatst: 23 maart 2005, 17:58 uur
Nee, Kapp's call, die weet deze regels beter dan ik dus die mag het beslissen
.

0
kappeuter (crew)
geplaatst: 23 maart 2005, 18:01 uur
Alleen als het een officiele dvd is. Maar dan zal het regio 1 zijn neem ik aan? Moet er even expliciet bij vermeld worden, maar dan mag het wat mij betreft.
0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:06 uur
Ik heb wel belangstelling, maar sta momenteel nog op drie lijsten. Dus hou 'm er nog even in, als je wilt ! 

0
geplaatst: 23 maart 2005, 18:15 uur
Stuur maar alvast je adresgegevens Zelva. Vanavond ga ik hem herzien en dan komt hij morgen jouw kant al op.
0
stinissen (crew)
geplaatst: 11 april 2005, 15:12 uur
Zijn er nog meer mensen die deze film willen zien??

0
Dustyfan
geplaatst: 11 april 2005, 16:13 uur
Nu snap ik het niet meer.... Deze film mocht toch niet in de pakketservice?
Of ben ik nu in de war met een andere film?

0
stinissen (crew)
geplaatst: 12 april 2005, 00:26 uur
Ik heb hem dus binnen, maar wie wil de volgende zijn?
0
geplaatst: 22 april 2005, 12:14 uur
En ik heb de dvd ontvangen. En Roosky mag alvast zijn gegevens naar mij pm-en 

0
geplaatst: 28 april 2005, 13:24 uur
Excuses voor de vertraging maar hij gaat maandag op de bus naar Roosky. Ik neem aan dat er zaterdag geen postbode werkt dus vandaar dat ik hem na dit weekend opstuur. Anders had ie morgen al op de bus gegaan. Nogmaals excuses voor degenen die op de wachtlijst staan 

0
geplaatst: 28 april 2005, 13:34 uur
Geen probleem, er zijn ook andere dingen in het leven dan film kijken 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.