menu

De Site / MovieMeter pakketservice / We Don't Live Here Anymore

zoeken in:
Dankzij C/O Creative Artists Agency en Naomi zelf kan ik deze film nu al aanbieden aan jullie, mede MMers. De dvd is regio 1.

We Don't Live Here Anymore draait over 8 dagen in de bioscoop maar ik kan hem jullie nu al aanbieden en het is nog goedkoper ook

Sla je slag en excuseer mij voor het ontbreken van de cover die is mij iets te veel waard aangezien Naomi's krabbel erop staat.

kos
Een film die hier binnenkort in de bioscoop komt kunnen we niet in de pakketservice gooien lijkt me...

De film zelf komt hier bijvoorbeeld niet in de bios. Ik zag ook geen toepasselijke Pakketservice regel die hier op toepasbaar is, vandaar. It's your call though.

kos
Nee, Kapp's call, die weet deze regels beter dan ik dus die mag het beslissen .

kappeuter (crew)
Alleen als het een officiele dvd is. Maar dan zal het regio 1 zijn neem ik aan? Moet er even expliciet bij vermeld worden, maar dan mag het wat mij betreft.

Aangepast en het is inderdaad een officiele dvd.

Ik heb wel belangstelling, maar sta momenteel nog op drie lijsten. Dus hou 'm er nog even in, als je wilt !

Is goed

-Zelva

Stuur maar alvast je adresgegevens Zelva. Vanavond ga ik hem herzien en dan komt hij morgen jouw kant al op.

- Zelva
- Macmanus

stinissen (crew)
- Zelva
- Macmanus
- stinissen

Ontvangen.

Ontvangen.

stinissen (crew)
Zijn er nog meer mensen die deze film willen zien??

Je hebt de DVD dus ontvangen Stinissen?

Dustyfan
Nu snap ik het niet meer.... Deze film mocht toch niet in de pakketservice? Of ben ik nu in de war met een andere film?

Dat was I Heart Huckabees, Dusty.

Dustyfan
Ok, ik was in de war dus....

stinissen (crew)
Ik heb hem dus binnen, maar wie wil de volgende zijn?

Ik wil hem wel. Ik pm je mijn adres.

Art
Ik wil hem toch ook wel zien

- Gotti
- Art

- Gotti
- Art
- Roosky

- Gotti
- Art
- Roosky
- Da Jando

Ik kreeg hem vandaag binnen. Pm je adres maar vast Art.

- Art
- Roosky
- Da Jando
- Chainsaw

Art
En ik heb de dvd ontvangen. En Roosky mag alvast zijn gegevens naar mij pm-en

Art
Excuses voor de vertraging maar hij gaat maandag op de bus naar Roosky. Ik neem aan dat er zaterdag geen postbode werkt dus vandaar dat ik hem na dit weekend opstuur. Anders had ie morgen al op de bus gegaan. Nogmaals excuses voor degenen die op de wachtlijst staan

Geen probleem, er zijn ook andere dingen in het leven dan film kijken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.